Let's take a nap....

Végeztem a vizsgákkal! Végeztem a vizsgákkal! Végeztem a vizsgákkal! XD
Rendesen sikerült már megint belecsúsznom, de végeztem. Hosszú procedúra, az egyszer biztos. De most már valóban itt a nyár, a rendes alvás, a no-gyomorgörcs ideje!
Úgyhogy szögre akasztottam a pisztolyokat X3, még megcsinálok egy rendesen elkésett leadandót és élvezem a nyarat. Egyszerűen mennyei, hogy kész, vége! Az utóbbi napokban felmenni az etr-be (Egységes Tanulmányi Rendszer) olyan volt, mint elmenni a hóhérhoz egy önkéntes "nyakmasszázsra". Komolyan.És ráadásul szivattak agyba-főbe. De ez a vizsgaidőszak.
Más épületes gondolatom most nincs - csak olyan iszonyú megkönnyebülést érzek, hogy nyugodtan megért egy posztot. Pihi van, nyugi van - Hawaii-dizsi-napfény és társai!
Drága Olvasóm, még itt vagy? Nyomás ki a szabadba! Vagy aludni! XD
/Jah, és taking a nap: ez olyan aranyos!!!X3/
Mihamarabbi visszatérted!

Nincsenek megjegyzések: