Zenés reklám a tisztító termékről :3



Eeeee - tudom, hogy untok vele. Menjek már vele a fenébe, legyek már oly szíves!!! :P De nem tehetek róla, most ebbe beleestem, mint az a nevezetes vakló a szakadékba és még mindig úgy köszönök vissza, hogy "Hiiii, Tuti desu!" - és ha úgy adja kedvem /és úgy szokta XD/ akkor végigkergetem a Luciferem a színházon, karjaimat Ichimaru Ginesen széttárva, hujjogva utána, hogy "Come to Daddy Hinamori chaaaaaan.... Hinamori chaaaaan..." - öhm, így leírva valahol érthető, hogy menekül. :P

Szóval Bleach Rock Musical. Igen, sok kedveltebb animét zenésítettek meg s vittek színpadra - volt szerencsém egy-kettőbe belenézni... (khm, ha azt szerencsének lehet nevezni...). A Sailor Moon-é pl. szerintem egy gyalázat... ízlések és pofonok természetesen. Úgy jó féléve ezért szívbajt kapva néztem az akkor ebben a "témában" még szegényes youtube-ot - na neee, ezt is el akarják tolni... De fanok vagyunk? Fanok vagyunk! Tévedés ne essék, ez nem volt szerelem első látásra: Rukia első musical-beli szólójától ma is menekülök, mintha égetnének, olyan hamis. De volt, ami megtetszett benne - pár szám, szereplő - úgyhogy letöltöttem egy-kettőt. Hozzáteszem, birka módra felirat nélkül. Utólag már minek is, már tudom fejből, hol mit mondanak. Utána már nem volt megállás; Nika beledobott a mélyvízbe is, dalszövegek, színpad mögötti felvételek, interjúk - óh, naná, hogy japánul és no fordítás! - és a koreográfiák is. Az mondjuk könnyen ment - a legmacerásabb az, hogy szembe a képernyővel igazat mondó tükröt kell velük játszani. Jól mutathatok, mikor /már félig japánul! :P/ káromkodva utánzom Ichigot és belesétálok a nagy növénybe, mert ha ő jobbra, nekem balra kell mennem... Ha reggel megindulok az egyetemre, a Josei Shinigami Kyoukai (Női Halálisten Egyesület) ráz fel a még félkóma állapotból; a képernyővédőmről pedig Harumi Inoue tekint vissza, pisztollyal a kezében. 

Hiszen a színészeknek is külön kultuszuk lett - igen, Tuti desu :P (Gin) - Nagayama (Hitsugaya), a szintén nem tiszta - előnyére! XD ; Kumiko (Hinamori) - na, őt például imádom, olyan aranyos: nem szeret kamera előtt lenni, ezért Tuti mindig végigkergeti vele a fél színházon XD; és nem egy olyan finálét láttam, hogy elpityeredett meghatottságában... mikor erre a Chadot alakító színész megsimogatta a fejét, Nagayama kitámadt a sorból Shiro-chanként: "Hogy merted megríkatni Hinamorit???" XD Én olyat röhögtem... 

Kengo (Aizen) a próbák alatti álmos fejével szintén örök legenda - és nem tudhatjuk, milyen fenyegetést jelenthet nála a játék zsiráf és a kanál... :P Hjaaa, és az egyik legjobb: "Hitsugaya Toushiro szerepében Nagayama Takashi vagyok." "Aizen Sousuke szerepében Ohkuchi Kengo vagyok." "Abarai Renji szerepében.... SZEXI vagyok." - ááá, ez annyira ütött. :D Vagy mikor az egyik dalnál fényrudakkal hadonásznak és kihívják Rangiku-samát, Ikkakut meg Zarakit... XD Sajna nem értem (szintén no felirat) - de azt látom, hogy elején Rangiku-samát piszkálják a mély dekoltázs miatt; majd a fénypálcikával előugrik Ikkaku: Howl, Houzokimaru!!! - Rangiku-sama az oldalához rántja a fénypálcikát: Unare, Haineko!!! .... Zaraki felemeli - és egy dühös fejrázása elég ahhoz, hogy a közönség elvágódjon a röhögéstől /meg akinek sajnos luxus kijutni és a világ másik végéről élvezi a videót róluk/.
Nagyobb klasszikus már a Bengara Koushi, amit egyébként eredetileg a Gin-Rangiku-sama és Hitsugaya taichou-Hinamori párosok énekelnek. A Bankai Live Show Code: 001-ben azonban Rangiku-sama nem szerepelt. :( Ezért Gin a szám előtt megjelent és bejelentette, hogy keres a duetthez valakit... és az egész cast kinnt állva a színpadon kő-papír-ollózik vele. XD Hol Aizen nyert, hol Rukia - Renji nagyon súlyos volt, kikészült a hasfalam nevettemben; illetve Hitsugaya taichou kultúrált válasza arra, hogy már csak ketten maradtak versenyben, döntsék el, ki lesz a nyerő : HEEE?!? - szintén kiverte nálam a biztosítékot... az éneke meg pláne: tekintve, hogy őneki ebben egyébként is kell énekelnie, igen szélsőségesen váltogatta az oktávokat. Az utolsó előadáson pedig MINDENKI énekelt Ginnel - Ikkaku és Kira nagyon versenyeztek, de ahogy Ichigo térdre esett éneklés közben, epekedve nyújtva a kezét Gin felé... XD 

Yoruichi kicsit furcsára sikeredett, igazából talán idétlennek mondhatnám, de már annyira megszerettem a Punyupunyu fesztiválját, hogy már nem mondom. :) Soial tipikusan olyan szaltókat és egykezes cigánykereket csinálnak, hogy az ember legszívesebben odaszaladna lenyomni egy tarkóst, hogy megfogják a padlót... :P Félelmetesen jók. Tényleg. Ahogy a taiin is (ők az osztagbeliek szerepét töltik be, a tulajdonképpeni háttértáncosok és szereplők) - mikor a színpadot rendezik át a Bankai Show Code: 001-ben, ők jönnek ki poénkodni a színfalak elé, be is mutatkoznak és bohózatokat adnak elő... asszem, a No Clouds in The Blue Heavens-re kapnak saját számot - egy kőkemény húsz másodperceset, aminek a szövege magyarul a következő: Valaki elmondaná nekünk?... Azt, hogy mi... melyik őrosztagba tartozunk??? - LOL. Mikor hogy. Éppen melyik kapitány van színen, mert mindegyiktől lehet tojni. :P Zaraki, Soi és Unohana egyaránt esélyesek erre a posztra. És akkor még nem beszéltem a tulajdonképpeni főszereplőről: Isaka Tatsuya, alias kedvenc Eprünk. Szabadjon megjegyeznem, ha a sorozatbeli Ichigónak mondanánk, hogy ugyan táncold már el a Where's my body?-t, elküldene minket las nochesosabb éghajlatra... :D De neki jól áll, tényleg nagyon menő a Bankai szerelésében - meg ahogy járkál a próbateremben, összekötött hajjal, lóbálja fel-alá a bokent és magyarázza, hogy Ichigo ni naru! /szabadfordításban Ichigo szétrúgja a segged!/ XD - én is megcsináltam itthon ugyanúgy, csak a csillár volt rossz helyen. Neeem, megmaradt, különben már én sem élnék... :D
Byakuya is jól hozza az arisztokrata figurát - Ikkaku álmából felébredve is ilyen lehet szerintem - XD. Még a mozdulatai is - a szerencsetánc egy örök rítus, azóta azzal avatom az új fegyvereket otthon. /Eeegen, Apa meg hülyének néz. Szegény, szokott./ A Chataris for Eternity-t a három rosszfiú énekli - bár Aizenék szemléleteivel általában nem értek egyet, ez a szám nagyon nagy lett - mind szövegében, mind előadásra. Akárcsak a High risk, no return, amit még Amaru is szokott dúdolgatni. :D Az már akármikor menne, és annak a szereplőnek a koreográfiájával, amelyikkel csak kéred. Hitsugaya taichou szülinapját nem szabad néznem, csak hallgatnom. Ugyanis a szereplők is belekönnyeznek... szép a mondanivaló, szép a dal. Rangiku-sama még inkább. XD Nagyon elbiggyedt a szám, mikor olvastam, hogy a Bankai Show Code: 003-ban (már megint!!!) nem lesz benne... Ha ez újabb Bengara Koushikat is jelent, akkor pláne. Úgy, ahogy Hinamori mondta: Jó vicc volt, de már beleuntam. Kirát nagyon betojinak ábrázolták benne, a Bankai Show Code: 002-re kupálódik ki Zattsu Otoko-vá (igazi férfivá... :P) "OSU!!!" Mondjuk sok poént hozott bele - ha elkezdett reszketni a lába a hakamája alatt, már visított mindig a közönség. A Saien végén elkapja Gin ruhaujját - az még kénytelen így vagy négyszer Bye-bye-ozni... Ginnek /Tutinak/ még az a nagy jelenete, amikor Tousen magyarázza a hülyeségeit, amit soha senki nem értett még az animében sem, ráadásul dalban - erre ő berohan, gúnyos mosollyal integet, majd szépen kultúráltan legyakja a háttértáncosokat és angolosan távozik.


Szerintem itt állok le, mert nagyon hosszúra tudnám még nyújtani... Az összes musical és backstage poénját átadnám legszívesebben - de tudom, hogy ebbe sajnos csak én vagyok "érdekelt"... Csak egy körkép volt mindez arról, hogy miért adják majd rám a muszájdzsekit. :) Köszönöm, hogy túlélted eme kacifántos, smile-ktől hemzsegő és őrült bejegyzésemet - legközelebb túllépek fanatistaságomon és valami normálisat is írok már. /Köszönjétek az egészet Olinnak, ha ő nincs, nem ismerem a Bleachet!!! XD/ Nyomás szakéért - mihamarabbi visszatérésed! MISSION - CLEAR!!!! XD



5 megjegyzés:

Atomnyul írta...

Nem rossz. Kicsit még jobban sikerült megértenem, miért szereted ennyire. Amennyit láttam, professzionális a megvalósítás, jó a hatáskeltés és a humor sem mindennapi. a továbbiakban is szívesen hallgatlak négyszemközt (biztonságos távolból...) erről a témáról (is). :)

amaruchan írta...

High risk -tümtüm- no return!
(nemtudom-a-szöveget-lálálááá)
High risk -tümtüm- no return!
(it-megint-nemtudooom)
BÉJBEEEEEEE!

Az uccsó sort nagyon vágom :D

Fekete Hercegnő írta...

Eeeeee- Amaru, mars tanulni a szöveget, mert az nem az uccsó sora a refrénnek!!! XD
http://artemisz-child.blogspot.com/2009/10/reszeg-hadnagyok-xd.html

Atomnyul: ... booocsii XD /Igen, őt fárasztom minden hétvégén hajnal egyig ezzel./ És köszönöm! ... Ukitake taichou. XD

Nika írta...

Fantasztikus leírás Hime-chanom... :D
Tényleg ez az egyik legjobb animés musical!! :D
Azért én kíváncsi lennék Kengo-san játék zsiráf és kanál trükkjére... :D
persze nem magamon... :D
"Hi SEXY Desu!! " :D

Névtelen írta...

Kikérem magamnak, nem csak te vagy érdekelt ebben, hanem a Gazdád is :D
És nagyon jól leírtad :D
Ezt muszáj voltam hozzá fűzni.. Most pedig én is szaladok egy kis Sake-ért, míg a Taichou vissza nem jőn.. :D:D:D:D

Unare :D <3 Rangiku-san