Hö?! Egó Hitsugaya???

Márminthogy... wááá, egyszer régebben leírtam, hogy a magunkat fényképezzük - kategóriát nem tudom díjazni. A tükörbe magunkat- alfajút még kevésbé... és most erre... na, szép dolog../ Nagayan, jól nézel ki, ezt  kár így kitakarni a mobiloddal.../
Ha japán dolgot keresel, keresd japánul. A síkhülye fanoknak beválik! Nekem is. XD Szörfölgetvén rátaláltam Nagayama Takashi (Hitsugaya Toushiro) blogjára. Viszonylag nem sokat ír - a lustaság nagy úr - viszont kilónyi kép fenn van, amiket mobillal csinál. Csak a januári termésén egy óra alatt rágtam át magam. Láttam útközben az eget verő készülődést a Bankai Show Code: 003-ra.... :P:
A japánok mindent lefényképeznek. Ami mozog, ami nem, ami hátulról van, ami bemozdul, ami értelmetlen, ami fura. Ami táj, ami portré... csak legyen az objektív előtt! Sokat átugrottam, a te jó.... - hogy juthatott ez eszedbe lefényképezni??? - kifejezéssel az arcomon... De Tuti kaphatott egy új gitárt. Mindenhol azzal játszik. Ginként, civilben, buszon, öltözőben.
Na, visszatérve magunkhoz túl vagyok végre a vizsgaidőszakon. Hosszú volt és nem várom a következőt :P: tegnap hazaestem, ettem, fürödtem - aztán egyhuzamban húztam a lóbőrt 15 órán keresztül. Reggel így sem lehetett egyszerűen kirobbantani.
Próbálok ihletet kapni. Nem megy. Kellene pedig valamit az antológiába küldenem. És lusta is vagyok. Érzelmileg meg kissé magam alatt. Most már engedhetek egy kis időt magamnak rendbetenni a nem létező magánéletemet. Vagy még jobban összekutyulni.
Bajok vannak a tervezett performance-el is animeconra - hogy soha semmi sem biztos az életben!!! ÁÁÁ - inkább lőjjetek le, álmos vagyok ...
Búcsúzóul egy aranyos kép még - vége a vizsgaidőszaknak!!! :D Mihamarabbi visszatérésed, Olvasóm, hétfőn pedig drukkolj értünk, fellépés: Prága II - második felvonás! :P

3 megjegyzés:

Atomnyul írta...

Tapasztalataim szerint nem sok baj azokkal az előadásokkal, amikben benne vagy. ;-) Jók voltatok tegnap, nem volt szükségetek szerencsére. ;-)

Nika írta...

Wiii Kengo-sama-s blogot találj nekem.... :D (Én már lusta vagyok.. :D )Takashi és a többiek is (tisztelet a kivételnek... :D ) nagyon szeretik magukat mutogatni és persze fotózgatni...Ez nem meglepő... :D

Fekete Hercegnő írta...

Nagyon jólesik a dicséreted, Atomnyul :D; a színvonalat nagyon igyekszem hozni, csak a megérthetőségemmel vannak néha problémák...
ÁÁÁ, Nika fukutaichou! :D Igyekszem majd őt is megtalálni neked, addig meg kihámozom Nagayanéból az értelmét. :) Nagyon köszönöm, hogy olvasol, remélem, szokásoddá válik! :P