A ritmus....


Á, feleim, nem is ismerek szebbet a zenénél. A zene feldob, lazít, a lábad lassan veri a ritmust - minden tánc, minden zene, minden ritmus: a szíved dobbanásától az üllőn csattogó kalapácsig. Nem csak úgy a levegőből kapom ezt - valaki ihletett... ugyanis ha a zene jó körítéssel jön, a hatás kétszeres!
Az imádott Xena: The Warrior Princess sorozatnak bölcsője a szintén ismert Hercules: The Legendary Journeys volt - innen indult el, mert a harcoshercegnő rögtön népes rajongótáborra tett szert *dagad a melle a büszkeségtől*. Mindamellett nagyon szívesen néztem Zeusz fiát is tevénykedése közben - mert imádom a mitológiát és a már néha egyenesen húzós poénokat. (Nem, nem az a nyálcsorgatós hülye liba liheg a Tv előtt Kevin Sorbo izmain, az tőlem igen messze áll - jól néz ki a pasi, de hol van ő Árészhoz képest? XD) Szóval eszembe jutott egy nem semmi rész - némi keresgélés után a youtube-on meg is találtam - hogy pukadozhassak egyet a röhögéstől.
Widow Twanky tanítja az eleinte igencsak csetlő-botló Altheát és Herculest táncolni - amiért fulladozok itt, az az, hogy Widow Twankyt Michael Hurst játssza, ismertebb szerepében Iolaus! (lásd: második kép!) A trainig-rész is jópofa, a finálé zenéje is oltári (hurray Joseph lo Ducának! XD) Naggyon szeretem.....X3 (Youtube-címek: Widow Twanky tanít; A finálé) /Na, Kicsi, valami hasonlót tablóbálra? XD Addig még van idő gyakorolni!/

Sehogy nem jön ide, de azért megemlékezem egy esős napról, amikor tiszteletét tette nálam Musu és Hérakleitoszi hosszúfülűje. Nagyot dobott a kedélyállapatomon - illetőleg a ruháink súlyán, mert ritkamód eláztunk a buszpályáról ide és vissza is: bjutifuli - vígan énekeltük a Yellow Submarinet meg a Singing in the rain-t - miközben szidtam a hülye fejem, hogy nem vittem még egy ernyőt. De Atomnyul önfeláldozón szaladt mellettünk csuromvíz bundával - Musuval nekünk is csak a fejünk nem lett vizes... jó poén volt!!! XD Gyertek legközelebb is!
(Apámmal beszélgetek utána: Ma vendégeid voltak? *vigyorogva* Jaja! Akkor igazán összepakolhattál már volna a szobádban! ??? Dehát összepakoltam! ??? Tényleg? Akkor mit keres benn az a szárító?? Én elvágtam magam a röhögéstől.....)

Ezen a hétvégén volt nálunk a Csángó fesztivál: búcsú, néptánc, össznépi zsivaj... csak olyan szinten vagyok érintett, hogy húgom régóta néptáncol: cipelem oda-vissza a nehéz szoknyáit, meg néha vasalok is. Meg megnézem a fellépéseit... de a tömeget utálom. Csak a huszároknál szoktam leállni nézelődni....

  • csaj 1: Nekem kell egy ilyen pasi!
  • csaj 2: Nekem kell egy ilyen pasi!
  • Black: Lelököm nektek a lóról, mert nekem meg az kell...

Egyébként meg lustizok és unatkozok - bár apámék mindig kerítenek egy-két melót...- játszok, Tv-t nézek: ó, eddig a hétfő volt a legjobb: Elveszett ereklyék fosztogatói, rögtön utána NCIS! De Apuval le szoktunk ragadni az AXN-Sci-Fi előtt is (Csillagkapu forever!) - nem túl mozgékony egy nyár.... a laptopom meg még sehol....

Legyetek jók, olvassatok sokat - a kötelező olvasmányokat felejtsétek el, nyár van,. lesz idő elolvasni őket a tanév alatt is - napozzatok, két hűsítő koktél közt gondoljatok rám (aki miatt nem fogok csuklani a nyár végére, letekerem a füleit!!) Mihamarabbi visszatérted! Mission - CLEAR!

2 megjegyzés:

Vivi írta...

Hm... Megpróbálhatjuk, bár kellemetlen lesz, ha drága évfolyamtársak hozzátartozóiból nem marad senki épen... Feltéve hogy találsz egy fiút, aki képes olyanokat bemosni a jónépnek, illetve engem le-föl emelgetni... XDXD

Olvasás... az Alkonyat megfelel? (L)
Üdv: Kicsi

Amaru-chan írta...

"Oké, lelököm a lóról, mert nekem meg az kell."

Ez annyira LOL-odabasz, hogy kész! Sírva röhögök, baszki! XD

Imádlak, csaj, komolyan! :D