Van egy új figum!!!


Anno a conon Amaru-chan beújított egy remek íjász-figurát - onnantól kezdve boldogan fel-alá ugribugrizott, két oldalról mancsait rászorítva a figura dobozára, s úgy dalolta, hogy "Van egy nagy figum!!" - Hugi azóta is falramászik a felemlegetésétől, merthogy ez annyira "infantilis". Mindenesetre most vettem egy szuper Matsumoto-figurát, és bár ő jóval kisebb, kihagyhatatlan volt az ugri-bugri....XD
Mindenesetre kezdjük az elején - drága Olin barátnémmal találkoztam hétfőn, bejáratta velem fővárosunk színe-javát, olyan nevezetes helyeket bejárva, mint a "buszmegálló, ahol L. Olga mindennap felszáll" és a " buszmegálló, ahol L. Olga mindennap leszáll", illetve ha mandínerben látnék, akkor láthattam azt a kis bérházat, ahol a fent említett mindennapjait éli, és amely most zárva volt a látogatók elől technikai okok miatt. Láttam azt a helyet, ahova törekszem (nevezetesen a színi egyetemet), de megnéztem azt a híres-neves eltét is - a sakurazakába kitérőt tévén meg megvettem ezt a figut -tartalmas nap volt, hazafelé pedig megszenvedtem a német nyelvű mangákkal, amit szülinapomra kaptam, és amit most is naon köszönök minden szitkozódásom ellenére.
Hétvégén meg banzai lesz, Bösztörpuszta-Kurultájon, magyarok törzsi találkozója: 3 nap alatt 1200 program - többek között a Hugi fellépésével: és mivel semmit nem eszik, csak napi egy tábla csokit, szinte minden egyes ilyen kiránduláson rosszul lesz. Babysitter mode on, de jön velem fogadott lányom is, naon jó buli lesz; ilyen sátorozósat még nem játszottam... valami 200 kézműves települ majd ki, hátha lesz valami alkotószakkör is. Az olyan jóóóóó lenne.
Mindenesetre ki kell élvezni még itt a nyár végét, amennyire lehet, drága feleim: jó augusztus végét és mihamarabbi visszatérést!
(Amaru-chan, a deviánskodás mellett azért írhatnál a blogodra!...)

1 megjegyzés:

Amaru-chan írta...

Üzenem hugidnak: "Beszóttá?!" XD