Vacation

Megjöttem a nagy harkányi nyaralásból! Nem sok minden történt - strand, Pécs megtekintése, Tenkes-mászás, Siklósi vár és semmittevés. Már negyedjére voltunk ott családdal, tehát nem éppen az újdonság erejével hatott - inkább az ismerős környezet nyugalma... Többek között vettem egy új, normálisabb cowboy-kalapot (mármint cowgirl), egy új Lawrence-regényt - hogy három órára lekössön, túl gyorsan olvasok - egy új mangát (nagyon szeretem I-Huan grafikáját), meg naci és ehhez hasonlók... Esténként jókat kártyáztunk és most bünti nélkül húzhattuk nappal a lóbőrt. Mégha hugi végig is nyafogta az egészet - kamaszkorszak, kibírhatatlan. Az öt-hat órás kocsikázás volt a húzós - a gatyám levétel után képes volt "ülő" helyzetben m,egállni... viszont, ha valaki Soltvadkerten jár, a Korona cukrászdába feltétlen ugorjon be!!! Nem is cukrászda, hanem bálterem a belső berendezése, vagy négyméteres belmagassággal - csak a fagyik pultrésze meghaladta a laza 10 métert... én eperszeletet kértem, olyan gyümölcskörítéssel hozták ki, hogy szemem-szám kettéállt, a nyál meg azóta is összefut a számban... és egyáltalán nem drágább, mint egy egyszerű cuki... isteni volt! Kár, hogy 150 km-re van tőlünk....T-T... jövőre oda éne menni nyaralni...:3
Nagyon köszönöm a szüleimnek, hogy ilyen jópofa kirándulást kerekítettek nekünk. Szépen le is barnultam (magamhoz képest)... Remélem, kedves Olvasóm, hogy te is pihengetsz és erőt gyűjtesz az újbóli rohanáshoz - legközelebbi visszatérted kívánom addig is!

1 megjegyzés:

Vivi írta...

Na, üdv otthon! :) Örülök, hogy jól érezted magad! :)
Minden jót, további kellemes nyarat! :)
Üdv: Kicsi