Videoplayer - vallomások


Windows Media Player:
Én vagyok itt az úr, az erő, az alapfeltétel. Már az operációs rendszer telepítése óta itt vagyok, szerintem ez meg is látszik. Sajnos nem tisztelnek eléggé ehhez képest, nagy ritkán játszatnak velem egy-egy avit vagy wawokat - ha zene, akkor automatikusan csörtetek, mert azt másnak nem engedem! Jöhetnek akármilyen csili-vili skinű, új playerek... Ha kicsinyít alappanelre, én is szuper vagyok - a Tomb Raider 2-ből a gömbbé változom.
Winamp Classic:
Köszönhetően szuper "öltözékemnek", én vagyok az egyik nagy kedvenc. Főleg az mp3-as formátumú dolgok kerülnek a fennhatóságom alá, de egyes videókat is lejátszok, bár nem ténylegesen az az alapfunkcióm. Megjelenek az asztalon is, derekamat Hyourinmaru öleli át, miközben a vezérlőpanelemen Hitsugaya virít... az olyan vén csotrogányok, mint az előző "hölgyemény", mehetnek a lomtárba...
Quick Time player:
Hallottál már 3gpp formátumú fájlról? Nyehehe - valszeg nem! pedig én azt is le tudom játszani! A gazdánk telefonja ilyen formátumban készíti a videókat, és csak ÉN tudom lejátszani! Meg sok minden mást is, de valahogy soha nem jól tálalják és (önhibámon kívül!!!) nem tudom lejátszani... grrr. Főleg az elején le se lehetett lőni, a DVD-től elkezdve az mp3ig mindent én akartam - csak beletört a bicskám; mára megállapodottabb vagyok, de rögtön ugrok, ha kellek! (Ha nem, akkor is! XD)
AVS DVD player:
Én is régi motorosnak számíthatok gigabájtok e mezején; talán a második lehetek időrendi sorrendben. A DVD-k, jórészt az avik és sok minden más hozzám kerül. Amióta Xena- The Warrior Princesst néz a gazdánk, különösen megbecsült helyzetben vagyok. Mostanában kezdek egy kicsit kiesni e kegyelti körből, de különösebben nem izgulok, mert nélkülözhetetlen vagyok - minden szerénység ellenére is bizton állítom ezt.
KMPlayer:
Amióta musicalezünk, igencsak megnőtt a népszerűségi rátám - köszönhető ez könnyű kezelhetőségemnek, és annak, hogy képes vagyok audio kimeneti hangot rögtön mp3-ba felvenni. Meg persze nálam külön hozzá lehet rendelni a dolgokhoz a feliratot. Szétnézve felnőttebbnek tűnök a többieknél - több a funkcióm, több mindent játszok le. Csak elő kell keresni a mélyből, mert viszonylag lusta vagyok, önmagamtól sohasem jövök...
VLC-player:
Ó - én nagyjából részidős vagyok, csak egy-két film tartozik hozzám, de azokat igen gyakran nézzük meg ; ilyen például a Korongvilág vagy a Bleach Movie 2... nekem ez így nagyon jó, nem török nagy babérokra....
Media Player Classic:
Mióta új codeccel lettünk felturbózva, én nagyon menő vagyok - jórészt az újonnan letöltött animéket én játszom le (pl.: Negima). Viszonylag egyszerű vagyok, nem szorult belém túl sok minden; de a képem minősége szép és képes vagyok az mkv-fájlokat is minden probléma nélkül lejátszani... azt hiszem, eljött a dicsőséges korszakom.
Realvideoplayer:
Én vagyok itt a legújabb, igazából csak egy backstage-videóhoz töltött le a gazdánk; és még nem is igazán tud kezelni, kárörvendőn figyelem, ahogy a panelemet böngészgeti. Az kifejezetten dühíti például, hogy van egy majd félképernyőnyi "Album info loading..." részem lenn, ami elvesz a navigációs sáv hosszából, és ő nem tudja reflexszerűen megtalálni a kedvenc pár másodperces részét a több, mint órás anyagból. Hogy a jövőben hogy alakulok, még meglátjuk...
Nero DVD player:
Én totális elnyomásban élek (de gyűlölöm AVS-t); a DVD-k szó nélkül hozzá kerülnek, mást meg nem tudok lejátszani (néha még azt sem)... igazából csak a Nero Burning Roommal kerültem ebbe a társaságba, és sajnos sokat unatkozom...
"Letytotyom":
Lassan azt hiszem, nem lesz olyan fájl, amit ne tudnánk lejátszani. Bár azt mondják, az igazi, jó laptop képes a söralátétet is lejátszani, de azt még nem próbáltuk...

(Köszönöm megtisztelő figyelmed és türelmed; remélem, túléltél :D - további szép napot, mihamarabbi visszatérésed!)
Mission - CLEAR! XD

1 megjegyzés:

Atomnyul írta...

Winchester: "Na húztok innét, de gyorsan! Vagy legalább a fele... gazdasszony, minden éhenkórásznak én adja lakást mán'?"

Ez aranyos bejegyzés volt. :) Látom, te is abba a típusba tartozol, mint én. Mindennek lelke van (kivéve a reálos tanárokat...).