Fórumon...



Igazából nem akartam a fórumos dolgaimról írni, mert egy más közeg. De ma nyílt egy újabb topic - "US osztály" címmel - két barátnőm (Nika és szüszike) kitalálta, hogy milyen jó lenne, ha mindannyian egy osztályba járnánk. És erre készült egy ülésrend: és többek között én is bekerültem. Ez annyira jólesett, hogy emiatt írok végül mégiscsak egy ilyen bejegyzést.
No szociális élet hozta magával a helyzetet, hogy végül erősen rákattantam erre a "műanyag-társadalomra". Viszonylag kellemesen csalódtam; kis idő múltán odáig jutottam, hogy többen felvettek msn-re, Nikával jó barátnők lettünk, ha nem vagyok pár napig, eszükbe jutok és hiányolnak.Vannak bevett hülyeségeink; Losy lett az elnökjelöltünk, miután kismilliószor leírta, hogy SZAVAZZ RÁM! - NKD az őrült Urahara-Mayuri kereszteződésből lett vegyesboltosunk. Itt levezethetem fölös energiáimat Bleach Rock Musical-ügyileg (sőt, innen szedem az anyagot XD); és két szeminárium közt játszhatok ideglevezetőnek asszociációsat. Itt találtam meg leendő Rangiku-samámat a conra (padtársam, Kitsuko :D).
Időtöltés csak? Nem, igazából egy (persze gyengébben kapcsolódó, de) közösség vagyunk. Ahol már ülésrendünk is van. Szegedi egyedüllétemben is van hova mennem. Szanaszét vagyok szórva lelkileg az ország területén: barátaim, ti is messze vagytok, és az fáj a legjobban, hogyha szükség van rám, nem lehetek ott rögtön mellettetek. Ha lehetne egy kívánságom, összevonnék minden kedves ismerősömet egy városba iskolástól, egyetemestül, fővárosostul, mindenestül. :D Sokkal egészségesebb lenne.
Mindenesetre szép kis osztály. Örülnék, ha igaz lenne. Nagyon bategg lenne, és pillanatokon belül bevinnének bennünket az ügyeletre, az igaz. :D Viszont addig szünetenként eltáncolnánk a Death-songot (minimum XD)!!!
Mihamarabbi visszatérésed!

1 megjegyzés:

Atomnyul írta...

Az ötlet nem rossz. :) Bár egy falu jobban bejönne... (Rurális lokálpatrióta vagyok, bármit is jelentsen ez. XD)