Öngyilkos vállalkozáááás - Banzaiii!


Na, sejtéseim szerint betelt a blogspotos memóriám, vég nélkül nem lehet azért képeket felpakolni, gondolom... nyekeregtem-nyafogtam egy darabig, de végül arra jutottam, hogy mivel szeretek képeket beteszegetni, ezért új blog kell. Sajna. És mivel borzasztóan szeretek káromkodni, tanácstalan ülni a gép előtt és rötyögni a saját hülyeségeimen... ezért valóra váltottam valaha beígért szándékomat... blogot indítottam az ameblon. Japán rendszer és még nem találtam hozzá fordítót, úgyhogy nagyjából kigógyiztam a dolgokat - ilyet, hogy év,hónap, születési dátum, vércsoport, már tudok, de a többi... XD Isteni jókat vigyorgok útközben. Nem hiszem, hogy annyira kényszeríteni foglak titeket oda, mert ez azért részetekre kínzás, nekem meg néhol mazochizmus... :P
Klikk ide Black Princess japán blogjáért!   /ó, jeee, ezt olyan jó volt leírni XD/
Megpróbálok majd azért megoldást találni, hogy a továbbiakban is itt találjatok... :D Ha pedig bátor lennél és átmész, a középső oszlopban keress angol kifejezést egy panda mellett és kattints az alatta figyelő nagy gombra, amin minimum egy idétlen figura vigyorog rád. Akkor megnyitja a bejegyzést. :)
És ne úúútáljatok nagyon.... XD Csak egy kicsit.
Mihamarabbi visszatérésed! Mindkét helyre. :)

Ui.: Rááááájöttem, mi volt itt a baj... de azért nyelvtanulásból megtartom a másik blogom is. :) És ennek örömére egy Death Song!!!
Ui. episode 2. : Valaki nem tudna szerezni nekem egy vörös, egyenes szálú parókát? Nem akarom levágni a hajam...

1 megjegyzés:

Amaru-chan írta...

Te baszki beteg vagy. Hogy a francba lehet ott kommentelni?! Sok izé kocka, meg jelecske, meg ...Öööööh...

De tényleg jó poén. :D