Pasi toplista - ajvééé....

"Ez itt az új híradó, királyi fülnek való..." - már megint egyedül vagyok a szobában. Művész vagyok, egy év alatt négy ember irtódott ki mellőlem. Valóban ennyire összeférhetetlen vagyok? Úgy eszembe jutott Ikkaku.... :
Jaaap, hülye törvények... :P

Szóval úgy döntöttem, hogy itt nagy unalmamban - kackac - de készítek egy ilyen bejegyzést. Abszolúte szubjektív és irreális dolgokat hozok - nemcsak elsősorban azért, mert ezek részint csak szerepek, egy szerepbe beleszerethetünk, csak nem érdemes, mert egyenrangú a rajzfilmfigurák imádatával. Másrészt pl. "hazavinni" szinte csak pedigrével rendelkező magyar fiút vihetnék haza, hogy Apám előtt megálljon. :P Csak fun, komolyat ne várj tőlem. :)

Number One:
Nagayama Takashi

Number Two:
Ares /Xena - The Warrior Princess/- színész: Kevin Smith (1963-2002)

Number Three:
Dr. Daniel Jackson /Stargate/ -színész: Michael Shanks

Number Four:

Nigel Bailey /Relic Hunters/ - színész: Christian Anholt

Number Five:
Anthony Dinozzo /NCIS/ - színész: Michael Weatherly

Number Six:
Szabó Győző

Number Seven:
Antonio Banderas

Na jó, maradjunk a teljesség igénye nélkül a tízből, meg így átmehetek Hófehérkébe. XD Nem tudom, honnan jött ez az ötlet, szerintem fáradt vagyok. De hogy ne örüljetek, legközelebb a csaj toplistával jövök. :)
További szép napot, jó időt - süthetne már kicsit a nap - mihamarabbi visszatérted!
/Ui.: Juubantai taichou, Hitsugaya Toushiro nem azért nincs benne, mert nem érdemli meg; hanem mert az ókori Egyiptomban sem mondta az utolsó parasztlányka, hogy az élő istenhez, a fáraóhoz fog feleségül menni. Pontosabban lehet, hogy mondta, csak nem sok esélye volt rá... csak menekülök a kötözködés elől. :P/
MISSÖN KLIA!!!

2 megjegyzés:

Atomnyul írta...

Meghalt az Árész? Ejnye... Mindenesetre érdekes listát sikerült összehoznod. :) (Megjegyzés: Elképzeltem, ahogy Hitsugaya kissé zavartan áll apukád előtt, ő meg hümmögve méregeti a kinyomtatott családfát, önéletrajzot és oltási könyvecskét, majd érdeklődve megkérdezi: "Biztos, hogy a fehér haj jellemző a Somogy-megyei népességre?" XD)

Fekete Hercegnő írta...

Szegény leesett egy nagyon magas díszletről forgatási szünetben... :(
/EZ FÁJT ÉS ÜTÖTT ÉS SÍRVA ÜLÖK A GÉP ELŐTT!!!! XDXDXD/