Fááááradt...

Ma hozzávetőlegesen nyolc órát aludtam, ami hétköznaphoz számítva nálam rekordnak számít, mégis majd beesek a gép mellé. Álmos vagyok és valami iszonytatóan fáradt. Mostanában egyre inkább eszembe jut, hogy inkább voltam a jelenlegi hónapokban gimis, mint egyetemista, és ez nagyon nem jó valahol. Ezt az évet már így húzom le, de jövőre találok egy egészségesebb arányt, az biztos. Mindenki dolgába beleölöm magam, a sajátommal meg nem haladok... nem tudom egyébként, mit zavar most ez, már ezt játszom lassan 21 éve. XD
Mostanában alkotni se nagyon időm - nem mintha szüksége lenne rá a világbékének, de talán a sajátomnak igen. Régebben sokkal többet rajzoltam. És írnom is kellene, azt már gyakorlásból is.
Nyűgi vagyok, most ezen nem tudok segíteni. Pár lökött kép a Te jókedvedért, én meg majd megyek aludni... Mihamarabbi visszatérted!
Szeretnék rajzolni egy szép Satellát majd. Nagyon megszerettem ezt a karaktert. :) /fenn/

1 megjegyzés:

Atomnyul írta...

Jó, a képek nagyon ütöttek. XD Magadra mindig legyen időd. Egy életed van, addig kell élvezni, amíg tart.