Két fansikítás félóra alatt: Code:003 - /újabb "lőjjetek le!!!"-bejegyzés/

Igen, ez volt az első... Lényeg, mi lényeg, megkaptam Nikától a Code:003 torrentjét... /Kirásan oldalra: Arigaouto goseimasu!!/ És ÁÁÁ! Egy kicsit elszoktam attól, hogy lényegtelen, mit gagyarásznak a számok között, mert angolul alá tudom szinte szinkronizálni - magyarul értettem, hogy mit mondanak, anélkül, hogy tudnék japánul. Na, hát most ez sztornó, 10 %ot értettem, 20 %nál "hallottam már ezt a szót", a maradéknál meg lestem, mint az pocok a lisztben. Ennek ellenére jópárszor vigyorogtam...
Most pedig lelövöm az összes Spoliert, amit értettem, ha nem akarod hallani/olvasni/telepatikusan a fejedbe fogadni, a saját érdekesben távozz - majd ha később megnézed, gyere vissza fanulni!
Többek között fellépett a Josei Shinigami Kyoukai /nem egészen méltó XD/ ellenfele, a Férfi Shinigami Gyűlés... Ohh, az összes férfiszereplő /Hanatarout kivéve/ bejön napszemüvegben, a shinigami-hacuka fekete felsőrészét a vállukra borítva...

És még Byakuyára is ráadják / a szemüvegre gondolok/!! /Na, ő marad mondjuk a teljes öltözékében, mert ő előzőleg még zavarban álldogált a Női Shinigami Gyűlésben.../ Nem is rossz a számuk, de a Női Shinigami gyűlés felrúgja az egészet, Hinamorival az élen. /WTF?/
De ami még jobb! Miután Hisagiék befejezik utólag a számot... /a fele elpárolog az intermezzo után/, ki szalad be??? XD
És igeeeen! *félig-meddig Death-songot jár* Rangiku is beugrott! Egy Bengara-Koushira, és főleg a vége-fináléra megjelenik ez az istennő is. /Második fansikítás/ Sajna a Josei Shinigami Kyoukai dala és a High Risk, No return nélküle megy /ez utóbbit nagyon bánom. Olyan van, hogy az előbbi gyűlésére nem megy el, mert elalszik - de hogy ivászat Rangiku nélkül???/ de a Mou hitotsu no chijou -ból /amiben az egész Gotei énekel, mindenki szólózik/, már nem maradt ki és onnantól kezdve marad is... :3
Aizent alakító O. Kengo ebből a musicalből kimaradt.
Gin hazugsági versenyt rendez. Többek között megeteti Renji Byakuyát egy ajándék-napszemüveggel, amire rá van írva, hogy Happy Birthday!, illetve gyertyák vannak a felsősrészén - az animétnézők titkos vágyálmát teljesítve ezzel - Hinamori Kenpachit hülyíti, hogy az egyik tincse/csengője elmászott - végül Hitsugayát küldi ki Gin, hogy válasszon ki valakit és hazudjon neki. "Ichimaru!" "Hogy... engem?♪" "Ichimaru!" Totál a szemébe vágja az igazságot, hogy Matsumoto "kissé neheztel rá" - Rangiku be is rohan, beordítani, hogy "Gin no BAKA!!", majd a játékszabályok szerint rá is teszi a kezét Gin fejére és bejelenti: "Uszo." /Hazudtam./
És ki nyer??? Hitsugaya!! Mi a jutalom? Mivel hogy nincs Aizen, neki kell beugrania a Chatarsis of Eternity főgonoszának. XD XD XD
Ájjj, hát majdnem sírtam a röhögéstől útközben... Ginék ezúttal megkapták a rosszfiús-Las Nocehos -hacukáikat.  Nagyon menő... :D
Rukia és Ichigo kapott egy új lassú számot, de amikor Unohana taichou jó éjszakát kíván a sebesült Ken-channak, az nagyon aranyos lett. Yoruichi bekerült végre a Mou hitotsu no chijou-ba, kapott egy közös számot Byakuyával és maradt olyan pofátlan, mint volt. :P Ichigo mindig kisebbségi komplexusokkal küzdött, hogy ő nem kerülhet be - ezúttal benn volt. Háttértáncosként becsempészte magát. Kis odafigyeléssel simán ki lehetett szúrni, a narancssárga haj nem kedvez a bujkálásnak... a végén persze ódemenővagyok - előugrik és jót vigyorog az elképedteken - illetve hátrahagyja Gint Rukiának /ahol eredetileg ő Renjivel a háttérben táncol, közvetlen Rukia mögött./
De vagány volt, mikor Rangiku a Bengara Koushi végén először megköszöni a szép dalt először Hitsugayának és Hinamorinak, majd a közönségnek... Gin zavartan: "És nekem? Nekem nem? Rangiku végigméri... és még egyszer kiinteget száz wattos vigyorral a közönségnek. XD Persze mikor mennek ki, Rangiku és Hinamori távozik a rendezői jobb oldalon - ahogy Hitsugaya megy ki a még mindig komoran álldogáló Gin mellett, pimaszul köröz a fejével, majd szívből jövően rámosolyog Ginre. /A káröröm a legtisztább öröm? :P/
Szóval... újra az agyatokra másztam. XD Elnézéseteket kérem - legközelebb igazi reflektálással készülök, de  ezt most muszáj volt megejtenem...
MINAAA!HONTONYI ARIGAOUTO!!!

4 megjegyzés:

Atomnyul írta...

Megértettem! Megértettem! (Jó, nagyrészt...) :D
Komolyan, jó hallgatni téged, amikor ilyen lelkes vagy. Azért a fangirl-sikítást még mindig nem tudom elképzelni tőled. :D

Fekete Hercegnő írta...

A fangirl-sikításom hasonló a néma nevetésemhez, csak valami azonosíthatatlan vinnyogást is hallasz mellette... :P

Atomnyul írta...

Unare? :D

Névtelen írta...

Én el tudom képzelni. Tán már hallottam is? Talán. XD

Tényleg jó olvasni, mikor így be vagy zsongva. :)