Kreatív Blogger-díj

Nézzétek, mit kaptam Szikrától! ^ ^ Érdemtelen szerintem, de nagyon köszönöm, hogy rám is gondolt ezzel a kitüntetéssel.
A szabályok szerint hét dolgot kell írnom magamról.

1. Az ágyamon üldögél egy plüss zsiráf, sárga, rózsaszín foltokkal a hátán. Apától kaptam egy nőnapra, ugyanis vagy fegyvert vett volna - és elveszik a koliban - vagy ezt, mert annyira megtetszett a boltban. És zenél is... ő a kedvenc plüssöm.
2. Vagy színházi ember vagy harcművész/harcos szeretnék lenni. Ha felülemelkedek lustaságomon, talán mindkettő.
3. Mostanában cigizem. XD *
4. Simán fel lehet húzni, ha valaki a női létem gyengeségeire emlékeztet. Nesze neked feminizmus.
5. Ez idei nyár nagy álma egy acélbetétes bakancs vagy egy pár sai. De melyiket...? XD
6. Ha teljesülhetne egy kívánságom, sztepptáncolni szeretnék megtanulni...
7. Utálom magamról jártatni a szám. :)

Igazából nagyon sokan megkapták már ezt a díjat, akiket szeretek, úgyhogy Atomnyulnak adom tovább egyedül. Ettől függetlenül sokan megérdemelnék még, van, aki többször is. :)

Zene nélkül se maradjatok, ma este ez tetszik nagyon:


Legyetek jók, ha tudtok - mert a többi tényleg nem számít!

*Találtam egy boltot, ahol árulnak játékcigit. De igazinak néz ki...

2 megjegyzés:

Atomnyul írta...

Na, már rászolgáltál bőven. :) És bármennyire nem is értek egyet veled, köszönöm szépen, igyekszem továbbadni. ;)

Naoya írta...

Gratulálok Nővérkém!^^