Kissé szétcsúszva...


Az egyedüllét az egyik legcsalókább társ, akivel valaha találkoztam. Tudom, hogy magamnak való vagyok és édesapám "kölyke", a magányos farkasé. Ezek után mindenesetre furcsán hangzik, de elszoktam az egyedülléttől. Mostanában már nem is érdekel. Magamban olvasgatok, számítógépezek, bütykölöm az éppen aktuális dolgokat; kibékültem a dologgal. Ha majd meg egyszer lesz már ismerősöm, akkor is úgy fognak ledöbbeni, mint a kedvencemen:) : "She's my friend, Gabrielle." "She's your friend? You HAVE a friend?"
Utálom a Valentin-napot. Megrögzött feminista vagyok, meg kissé ingerlékeny, úgyhogy nem, nincs párom, nem azért mondom. Csak így távolról is rossz belepislantani ebbe a giccsbe, ami manapság megy... máma csak a szemináriumaimra mentem be, de így is össze akadtam vagy tíz csajjal, aki bárgyún vigyorogva plüssállatot szorongatott.Ohaj, az emberi hülyeség végtelensége tiszteletet érdemel.
A bölcsészkaron rajzból mindenki az óriáspolip szintjén mozog. Ezt már többször megállapítottam szeptember óta, és most nem azért mondom, mintha annyira penge lennék rajzból. De kis órai firkálmányaim láttán is már megilletődve néznek rám...Hát nem is tudom, hogy ez jó-e. Már többször előfordult, hogy-bizonyára a roppant erős társadalmi létem miatt *irónia a köbön*,- de több elsős felsőbb évesnek nézett. Ez már megint a megmagyarázhatatlan jelenségek közé sorolom...
Szombaton pedig osztálytalálkozó. Na, roppant büszke lehetek majd magamra, semmit nem csináltam majd' egy éve. Jó lesz a többieket látni. Rá kell döbbenem, nincs türelmem blogíráshoz most. Nem történt semmi, s ez elszomorít. Nem jellemző rám az állóvíz. És unom is. Bocsáss meg, Olvasóm; nem ilyenhez szoktatalak. Nem vagyok igazán formában. Kérlek, azért ne mondj le rólam; nézz vissza később, igyekszem legközelebb olyat írni, amitől megremeghet kissé a lélek. Addig is szép napot, kellemes időtöltést.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Valentin-nap itt is utálatba fulladt, bár itt a szál vörös rózsa dívott. Majdnem szemberöhögtem ezt a szánalmas népséget.

A felsőbbévesnek-nézést meg a kisugárzás teszi, a kisugárzás! :)

Rajz téren meg: az emberek ált. kevéssé megértőek, kivéve ha nagyon kopírozott a rajztudása az embernek. Én is mutogattam pár firkát, azt elég jól fogadták a barátok (túl is spilázták XD). Remélem hamarosan akad egy "Gabriel", aki megért! D:

Fekete Hercegnő írta...

Nagyon is megértőek, már amennyiben rögtön felajánlják, hogy adnak a firkáért fél doboz cigit, csak adjam nekik végre. XD. Most azon filózok, hogy lehetne belőle üzletet csinálni. (Majd egyszer lesz egy "Gabrielle" is, de ahhoz még ki kell irtanom fél Európát:P... Árésznak egyelőre jobban örülnék.) XD

Névtelen írta...

Jaaaaaaaa, az más, azt hittem, bégyöpösödöttek. De ez nagyon jó hír! :D
Mondjuk te a cigire tudom (REMÉLEM!) nem tartasz igényt, találj ki valamit helyette! ;)