Pók, totem, miegyéb


Wáááá! Na szóval. Aki keres, talál - tartja a mondás. Nos, én ezt finomabbnál finomabb szavakkal tudnám megspékelni. De talán kezdjük az elején.
Szeretem a darkos-gótik stílust ( így oldalra nézve a képemre nem mondtam újdonságot). S mint minden hasonló őrültnek, fel kell kötni a gatyát. Hogy miért? Mert vagy húzós dolog - nézd meg bármelyik darkbolt kínálatát - vagy "s.k.", ami tulajdonképp azt jelenti, hogy a kispénzűeknek meg az ideje megy rá. S mivelhogy utálok költekezni - plusz az sem hátrány, ha nem ölnek meg otthon:P - és van némi kézügyességem; nos, én inkább elbarkácsolgatok s tized pénzből kihozom a dolgokat. NA, szóval édesapámmal a hétvégén újra ráakadtunk egy ilyen oldalra netezés közben, s átnézegettük nagy vigyorogva, találtunk egész jó cuccokat is. Például egy olyan csontkézes csatért ölni tudnék...s a sok jó (sokszor inkább érdekes) dolog közt találtunk egy pókos hátitatyót. Apa teljesen beleszerelmesedett (ez most nem negatív jelző édesanyámra!!!). Klasszul nézett ki, meg volt a nyolc lábacskája, meg ehhez hasonlók. Mondtam neki, hogy ezt én akár meg is varrhatom. S a héten neki is álltam keresni anyagot. Bazi nagy ez a Szeged, de amit én keresek, az soha nincs. Fekete, szőrmés anyag? Lejártam a lábam, találtam négy méteráru-boltot és még egy lakástextilbe is benéztem... sehol semmi. Egy helyen csak; 11200 Ft-ért métere. /Igen, jól írtam./ Úgyhogy a pókocska várat magára - pedig olyan jó lett volna azzal menni osztálytalálkozóra...
S ez még nem minden. A hétvégén letöltöttem egy jópofa játékot, a Totem Tribe-ot. (Lásd a fent mellékelt illusztrációt.) Olyan stratégiai-fejtörős game, érdekes feladatokkal meg aranyos stílussal és hangulatvilággal, nagyon szeretem. De most elakadtam rajta. Az egyes feladathoz kellő dolgokat azért néha elég macera megtalálni, most meg teljesen elakadtam. Ahogy Amarunak is írtam, épp ananászkeresőben vagyok. Erre kijelentette, hogy napról napra hülyébb dolgokat keresek, sőt, a szürkeállományom normális aktivitásában sem biztos. Abban már én sem, hozzáteszem. Szóval aki keres...
És most szép csendesen meditáljunk a dolgon; mi a fenét keres Fekete Hercegnő a kísérleti fizika tanszéken? Elárulom, hogy ott legalább megtaláltam, amit kerestem. Merthogy csillagászattörténetre is járok, és nagyon szeretem... komolyan, most felüdülés egy kis fizikát hallani. (Középiskolában ezért élből lelőttem volna magam.) De - szintén unikum - van óperzsa vallás-szemináriumom is, ami alapból bekavar, mert így is el vagyok havazva teológiailag. És ebből már nem is fogok kimászni.
Huhh, így egy szuszra ennyi a hét tanulsága; Drága Olvasóm, találj meg mindent, amit keresel, szívből kívánom....ahogyan visszatérted is. XD

1 megjegyzés:

Amaru-chan írta...

Tényleg nem vagy teljesen normális :D DE hát ki az? :P