Új rajzaim :D Sukeban és crossover

Egy lökött és hosszú fórumozás után ki lettem nevezve gengszterladynak. Általában a fekete özvegy-shinigami-vámpír trióval nyomulok /színház az egész világ XD/ - ez most olyan üdítő változatosság volt... meg is ihletett, pénteken meg le is vázoltam. Ma fejeztem be, az Uraharashop sukebanja. :D /Sukeban:a lánybanda vezére, és a bandát szó szerint kell érteni: magyarul egy fiatalkorú bűnűzőkből álló csoport vezetőjéről beszélünk./ Most töltök is e témában egy filmet, Sukeban Deka - angol címe Yo-yo Girl. Kíváncsi vagyok, nekem a moziplakátja nagyon megkapó volt. /Lásd itt!/
Könnyed cp-délutánt tartottam kedvenceimnek XD. Ennek én örültem, ők kevésbé. Továbbiakban felteszem majd a többit is, még csak az első van kész, és még mindig Ouran+Bleach.... azért remélem, tetszik. :)
Szép az élet, b***ni jó - éljen a Szovjetúnió. :P Mára csak ennyi voltam, mihamarabbi visszatérésed, és további kellemes napot! :D

1 megjegyzés:

Nika írta...

Wáááááá!!!!
Egyszerűen imádom!!! Honey-sensei és Hitsu együtt.... :D:D
Szuper... :D