Unare!!!

Lassan itt lesz az ideje, hogy "bizonyítsam fanságomat". Nevetni fogtok, de egyrészt a többnapos varrás és a hajam "feláldozása" nekem egyre inkább szakrálissá válik - ez a cp nekem nem igazán hobbiból lesz, sokkal inkább érzésből. Színpaddá változik majd a világ először, majd a Bleach világává, ahol én Haineko lehetek. Meg vagyok illetődve, várom és tartok tőle.
Tudom, milyen könnyű leszólni egy hosszú időn át készített művet/jelmezt. Félek, hogy /most is/ meg fogom kapni a magamét. Mindennel azon vagyok, hogyha lehet, mennél kevesebb embertől.
Nem tudom elmondani igazán, mi vagy hogy zajlik le a lelkemben ezalatt az átalakulás alatt. Mosolyogjatok meg, ez csak egy rózsaszín ruha meg végre vágatok a hajamon, nehogy seggre essünk előtte... nekem sokat fog jelenteni. És előre köszönöm mindazoknak, akivel ezt megoszthatom. :) Mamimnak köszönöm leginkább, ő végezte a munka oroszlánrészét és tőle és papámtól kaptam az anyagot még szülinapomra...
Amaru, külön neked megerősítem majd a "farkam" felvarrását... XD, de azért óvatosan rángasd! Atomnyul - nagyon köszönöm bátorításod, a tejet el ne felejtsd a két futóbolond macskádnak! :D
Nika - see you a bejáratnál! :D Minden US-est a kapun belül!
Utolsó bejegyzésem a con előtt. Kíváncsi vagyok, milyen leszek utána. Mihamarabbi visszatérésed!
És most:

3 megjegyzés:

Naoya írta...

Szia Nővérkém :D Én biztos vagyok benne, hogy fantasztikusan fogsz kinézni! És aki lemer szólni téged, azt elevenen megnyúzom, ezt garantálom neked! :) Nincs mitől tartanod, mi is (barátok) ott leszünk melletted! ;)Már várom én is hidd el! :) Nagyon büszke vagyok rád! Kitartást Haineko Nővérkém!Te leszel az egyik legcsodásabb!!(L)
Találka ott ^^
Szia *.* ;)

Atomnyul írta...

Jó kis con lesz. :D senki nem fog leszólni. (Legalábbis remélem, mert verekedni azért nem akarok. XD)

Névtelen írta...

Szia. Nagyon jó Haineko voltál. =)
Jó, hogy elbeszélgettünk, és öröm volt téged megismerni :)

Légy jó.
Nanao-chan conról =)