Metal Lady :3


HÉÉÉÉÉLÓ FELEIM!!! :D
Megjösztem Gyömrőről. Tartottunk egy pofás "babazsúrt" Amaruval - pizza, tófürdő, este egy kis Yu Yu Hakusho - az ásítás meg tiltott dolog volt. Hozzáteszem, az szegte meg kettőnk közül többször, aki délben kelt. XD Még megismételjük! :3 Az esti fürdő tényleg nagyon jó volt. Nem igazán járok el, pedig nagyon szeretek úszni. Dörgött az ég, néha végigtáncolt egy villám - és érdekes módon csak ketten voltunk kinn. Hehe...
Úgyhogy végre kialudtam magam - majd miután rádöbbentünk, hogy Amaru nem hagyhat maga mögött ekkora kupit, egyedül megindultam vissza.
Délután meg sokadjára úgy döntöttem, hogy végülis nem készülök a HitsuMatsu versenyre, nincs kedvem rohanni egy rajzzal. Úgyhogy kinéztem inkább a szüleimmel a vásárra - Csángó Fesztivál van nálunk, sütik nyárson a borjút, kézműves vásárok és mindenféle agybomlasztóan finom illatú sütödék - ahogy kell, rendesen adva a folklórnak.
Voltak kinn kovácsok is. :3 Fegyverekkel, csatakeresztekkel, kelevézekkel, kardokkal, szablyákkal, vasrózsákkal - igen, eljött Fekete Hercegnő édenkertje - és ahogy ott téblámoltam, egyikőjük megdicsérte a felkardíszemet. Egyszerű bizsu-kígyó, de mivel jólesett, mosolyogtam és megköszöntem persze - ő pedig hívott kovácsolni. /"Élménykovácsolás 500-ért..../ De engem vendégül látott, hogy kikalapáljam a rózsalevelet, amibe belevéstük rovásírással a nevem. Tökre jólesett, talán nekem is van némi nőiességem, de Apa bezzeg tájékoztatott, hogy üzletpolitikai kérdés, hogy kicsit nyüzsögjenek körülöttük. Köffi, Apu... -.-"
Felültem egy "Breakdance" felirítú pörgős dologra, aminek a végeredménye az lett, hogy én vigyorogtam, mint a tejbetök, Apám feszülten járkált körbe, hogy hogy a fenébe kap el, ha kirepülök, Anya meg nem mert odanézni se már. XD
Imádom, ha történik valami végre! És akkor is kovács leszek! /Apa már nézegetett egy alapfelszerelést az este 70 rugóért. :3/ 
Mihamarabbi visszatérted!

2 megjegyzés:

Atomnyul írta...

Szép hivatás, mondjuk nem egészen nőne... *elsápadok* Ehehhehehe... Szóval szerintem kiváló választás lenne. :D
Jó hallani, hogy volt egy kis társaságod, már amúgy is hiányoltad a pezsgést. ;)

amaruchan írta...

Víííí, gyere majd még babazsúrozni, nagyon jó volt. :3