Fedőneve: Albérlet






Filmekben láthatóak az egyes akciócsoportok bázisai. Lehet ez egyszerű épület (NCIS), földalatti erődítmény (Csillagkapu), mosodának álcázott szupertitkos dolog (Rémvadászok)... egyéniben pedig mint Batman egészen hiperfelszerelésű laborja és számítógépekkel zsúfolt termei - vagy helyszűkében is lehet egy adott hős; mint például Superman a gardróbjával (ha jobban belegondolok, ide tartozhat Harry Potter is). A lehetőségek száma kielégíthetetlen (legalábbis függ az adott stáb fantáziájától és a produkció költségvetésétől. XD.)
De a mindennapi hősök? A kor és az egyetem anarchiájával küzdők honnan indulnak bevetéseikre? Hol kötözik be sebeiket, hol edzenek, egyáltalán - hol élnek? Kulisszatitkok és spoilerek közepette engedd meg, hogy bemutassak egy változatot a többezernyi közül.
Ennyi szócséplés után sok szeretettel üdvözöllek a szobámban! Nem szokás ugye így mutogatni, de a minapokban - hogy alább-hagyott a kis kollokviumszörnyecskék támadása:P - rendet raktam meg kitakarítottam, úgyhogy most büszkén mutogatom. Igen, itt ébredek minden reggel - egyesekkel ellentétben kortársaim közül, akik néha inkább az árokpartot részesítik előnyben. A fal beköltözésemkor még csupaszabb volt, azóta rendeztem ilyen otthonossá - néhány fénykép, ajándékba kapott rajz vagy magam által készített, képeslapok, az apukámtól kapott "kövek" és az életbölcsességekkel aláírt Xena-képek (igen, igen, járok kezelésre - látod, hogy nem használ. XD.) Az asztalom aggasztóan csöpp - ha rajzolni vagy tanulni akarok, akkor oda-vissza kell bűvészkedni a "letytotyot", hogy elférjek. Az asztal szélén vannak a már említett kávésbonbonok - ezer köszönet Mamámnak - mert hajnalban csak kinyúlok, megeszem, aztán körülbelül ennyi a reggeli. Legalább felébredek. A ládika az ékszereket rejti, a fiók az aktuális fegyverkészleten kívül további kreatív dolgokat, cdket és tolltartót tartalmaz - meg egy-két igazi kincset is, mint például a Zene úrnőjétől kapott Tatiosz-könyvecskét is. A szekrényt direkt nem nyitottam ki azért:P, ott is rendet raktam, de az alja szatyrokkal, agyaggal és táskákkal van tele, a felső részben vannak a ruháim. Kicsit bosszantó, ha rendet is akarok tartani, akkor oda kell húznom a széket és eccetera... de ilyen pedáns azért nem vagyok. Általában simán kirángatom az éppen kiszemelt darabot, a többit meg visszalököm. A polc többnyire roskadásig van. Nincs sok helyem, most tényleg féléves dolgokat szortíroztam ki... többek között egy kilónyi fénymásolatot...
Kicsi szoba, de egészen otthonos (lett:) ). Nagyon szépen köszönöm a szüleimnek, hogy itt lehetek. Minden öt percre van - a dóm is idelátszik, jelöltem is a fotón, csak mobillal nem lehet azért olyan jó képet csinálni...esténként úgy kivilágítják, hogy még a szobámban sem kell felgyújtanom a villanyt, ha az éjszaka közepén valamiért felébredek. Az élelmezés még nincs teljesen megoldva, de folyamatban van a fejlesztése. A konvektorral vagyok még harcban, esténként pattog, mint a nikkelbolha, reggel meg verekednek mellettem a jegesmedvék. De inkább tél, mint nyár... a meleget utálom. Kedves Olvasóm, ennyit enged a blogom, de errejártodban tudd, hogy ez a szoba mindig rejt neked magában egy-két meleg szót, egy finom teát s miegyebet. A miegyéb alatt mindent kell érteni, kivéve, ami túlmegy a barátság hatáskörén... végülis a becenevem Artemisz. :) Örülök, hogy erre jártál, látogass el a továbbiakban is, ha időd engedi; további szép napot és jó éjszakát, az istenek áldása legyen Veled!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép, otthonos lett! Jó meló lehetett az a rendrakás... :)
Minden jót,puszi!
Kicsi

Névtelen írta...

Ha meg még esetleg találnál mellette időt...
http://www.iroakademia.hu/index.php?lap=doc/doc&dok_id=325

Amaru-chan írta...

Cukee szobcsi, nyuszkó! :D

Na nyugi, nem őrültem meg, csak ízelítő a ma estére tervezett új blog-bejegyzésemből :P Jön a Princess Volume Two XD Tényleg jó lett, szép a szoba!

Amusu-chan :)