Chibi!!! XD volume 2.

Gondolkoztam a címen - a "Beteg agyszülemények" sokkal inkább megfelelő lenne, de nem fogom ledegradálni saját magam már csak azért se...:D Igen, egyébként nagy hajrában vagyok a beadandókkal, de ezt már régóta meg akartam csinálni; s nem szoktam kérni, de most ha van plusz két percetek, azért írjatok véleményt ( nem fogom magam kezeltetni, ezt ne írd!). Köszönöm! (Tudod, dupla katt a képre!)




Urahara nem tud veszteni...




Csak egy kis szimpla ugratás a titokzatosság interdimenzionálisan laza emberének...





És most bemutatom Matsumoto Rangikut...:D




/Ui.: Sissi királynő miatt nagyon kérek mindenkit, senki ne húzza fel magát! Valóban nagyon szeretem és egyáltalán nem állt szándékomban bántani az emlékét!!!/



Na persze lemaradtak a szélről az aláírások, attól még copyright!!!!



Most csak ez a kettő van (még), s ha nem húztok le nagyon kritikailag, akkor....folytatás következik! XD További szép napot, mihamarabbi visszatérted!!!

2 megjegyzés:

olin írta...

Óóóóó, de remek! (Bár az elsőnek az első felét nem tudtam értelmezni egy ideig, de a lényeg lejött :))

A második nagyon jó, bár Rangikunak mindegyik szerephez túl nagy a melle. (Kedvenc beszólásom tőle, asszem a 63. részből: "Jaj, főnök, úgy megijesztettél, azt hittem, kiesnek a melleim!" XD)

Nagyon jópofák, szívesen várom a folytatást (és most, hogy copycateljek, én is postolok egy rajzosat :))!!

Névtelen írta...

Nekem a 2. jobban tetszik, talán azért, mert az a te világod:)
Bár én nem értek hozzá, de csak így tovább! :)
Üdv: Kicsi