A fanatistaság ára...






Warning! Ezt a bejegyzést szülőknek és normális embereknek nagyon nem ajánlom! Az esetleges panaszokért felelősséget nem vállalok!



Mint mindnyájan tudjuk, Xena a nagy kedvencem. Sajnos ez Magyarországon annyira nem divat - ez még nem is érdekelne, de mivel nincs benne pénz a rajongók híján, ezért nálunk szinte semmit nem lehet kapni, ami ezzel a sorozattal lenne kapcsolatos. Én még egészen gazdagon "felszerelt" vagyok - 2.-3. évad DVD, a soundtrackek többsége eredeti lemezen, Xena filmkönyv, Az üres trón (ezt lehetett egyedül kapni a mi nyelvünkön is), kártyák (eredeti, nemcsak rágós :D) képregény és egyéb apróságok... innen-onnan, lassú gyűjtőmunka. De a szívem elszorul, mikor megnézem a youtube-on a mostani Xena-conos videókat (Los Angelesben volt), hogy kismiska vagyok én ahhoz képest...



Kétségeimet eloszlatván felmásztam eBayre, lássam, miből lesz a cserebogár. *.*.... Ó, gyerekek, ha valaki eBayezik, és nagyon szeret, alkalomadtán egy kis plusz zsebpénzt is szeretne, az jelentkezzen nálam!!! /Tudok én angolul, de nem bízok annyira a tudásomban, hogy a világ másik pontjáról intézzek vásárlásokat./ Némi ízelítő, hogy mik vannak (nem mintha mindegyik kellene) a következő képekben.... rengeteg ugye a fotó, sőt, a többsége dedikált- és ott 1500 Ft-ért árulják, idehaza a Teszveszen 5500-ért... szerintem még postaköltséggel sem mindegy....


Egy ilyen jól jönne a szobámba....




Hudson Leick (Callisto) az idei conon....




Gyerekek....egy ilyen mindenképp kellene, ez olyan elementálisan menőőőőő....XD



Ez pedig alapjáraton... sokért nem adnám, ha ilyennel rohangálhatnék...




A kártyák mindenhol nagyon nyerők, főleg, ha azért minőségibb...


Nem is tudom... én mindig úgy gondoltam, hogy az eredeti ruhákat, amiket a sorozatban viselnek, a forgatás végeztével elárverezik... és valahol egy vitrinben köt ki, egy gazdag magángyűjtőnél, aki esetleg még kiállításra is bocsátja néha, hogy a szegényebb fanok is hadd nyáladzanak rajta... Most vagy én vagyok a naiv, vagy nem'tom. Bizonyos szintig demokrácia, de azért JÁJ. Szóval a következő kártyákra a ruhákból kivágott darabokat rögzítették. Engem borzaszt, de más fanok biztos sikítva mutogatják, hogy "NÉZD, egy darab Xena fátylából!!!"



Egy ilyen tányérról tuti befalnék mindent....:D



Nagyjából hasonlít... felismerhető....de akkor inkább a chakramok. XD



Még egy .... a valkűri ruhából egy darab... (szipp)


Természetesen figurahegyek is elöntik a bevásárlási listákat... bár ebben iszonyat finnyás vagyok, hiszen az arc kidolgozására nem mindig ügyelnek sajnos... de az nagyon aranyos, hogy még Argót is megformálták...


Kávéfüggő vagyok.... ebből olyan iszonyat jó dolog lenne inni...:D (Hozzáteszem, hogy sok helyen már lehet csináltatni fényképes bögrét, az azért csak olcsóbb, mint berendelni + nem törik el...)


Egy szóval:

Hát önmagáról biztos nem vásárolna össze ennyi hülyeséget... de nekünk, fanatistáknak szinte feladatunk. :D Azt hiszem, keresni kell majd némi zsebpénzt.... De ha esetleg majd ünnep jön (szülinap, karácsony) nyugodtan visszakeresheted ezt a bejegyzést, mindig aktuális lesz! XD
Köszönöm, hogy benéztél, mihamarabbi visszatérted!
Túlélted a bejegyzést? Congratulations and MISSION - CLEAR!!! XD





2 megjegyzés:

ASHFAKUR RAHMAN írta...

HI I AM DIPU
FROM BANGLADESH
I AM NEW IN BLOGGING SITE.........
SO I NEED SOME COMMENTATORS..........
THAT'S WHY I COME TO YOUR BLOG AND ALSO TO BE YOUR FRIEND........
IF YOU WANT TO BE MY FRIEND THAN COME TO MY BLOG SITE.......
WWW.NISHITHINI.BLOGSPOT.COM

HERE YOU CAN MAKE COMMENT & ALSO YOU CAN POST YOUR BLOG ADDRESS.....THANKS

Ingrid írta...

Ezt tényleg nem láttam mostanáig. D:
Remélem hamar odaérnek a nyakláncok. :) És ne hülyéskedj, ilyen órát te is összeütsz, jobbat is, a póló detto.
Magyarországon meg mégis te vagy az egyik legjobban felszerelt fan, szal szarni az amcsikra. ;)