Apró életképek...

-Szabó! "Szióka, Harci Henci!Hogy ment ma a vizsga? -Teszed le, de rögtön!-" Elmaradt, mert rohant valahova a tanár! Nem mintha bánnám...X3. "És akkor mikor mész? -Liza, hagyod békén azt a Toffefet!Normális kaja van!-" Jövő hétfőn. "Jól van, tanulgass... várj, azt kérdezi a kicsi boszi, hogy hol van a porcukor." Hol lenne? A polcon, ahol lenni szokott. "Nem találta a zacskóját." Azt nem is fogja, mert dobozban van. "Ó, Liza, én megénekelek..." - és huncut rötyögés hátulról. Ilyen egy telefonbeszélgetés apámmal. XD

Beterveztem egy remek kis képregényt. Négy-öt oldalas, ó de jó lesz.... most ott tartok, hogy a borítóval 12 oldal és még nem értem a végére...:P. Majd valamikor júliusban érkezik, addig várjátok, /megéri, mert nagyon ütős lesz! :D/ De arról már lemondtam, hogy kiszínezzem, pedig úgy lenne az igazi - de ha még színezném is, akkor szeptemberre prezentálhatnám. Ha.

-Fogadjunk, hogy eltalálom a fejét a pitypangnak! - kiabáltam a kezemben a légpisztollyal. Apa körbevigyorgott. "Próbáld meg, de kötve hiszem, hogy összejönne, az azért messze van." Végül megegyeztünk egy 7-8 méterre lévő, pitypangvirágpárban - viszonylag közel volt a két fej, úgy azért nagyobb célpont. Két kézzel fogva a pisztolyt, céloz - a lövés eldördült, de nem történt semmi a fejekkel. Apa épp kezdett volna nevetni, amikor azonban az egyik pitypang eldőlt... -Eltaláltam! "Dehogy találtad el!" Közelebb érve láttuk, hogy a golyó nem a fejet, hanem a fej alatt pár centivel a szárat kapta el. -Túl könnyűnek gondoltam a fejet, ezért inkább a szárát céloztam...X3 "Aha, na persze...."

Most nagyon megy nálunk a Caramelldansen - már amennyiben ezt a lüke koreográfiát már tökélyre fejlesztettem. A szöveget tanulandó bevettem magam a vonaton (tudjátok, az a négyes osztású műbőrüléses egybeesős vagon volt), s morc ábrázattal, sötét pillantásokkal az ölemben lévő gagyi szöveget tanulmányoztam. Persze kihúzott, gótikus szemek, fekete póló és láncos farmer, kezemen lyukacsos kesztyű, ezüst gyűrűk és szegecses karkötők - az átlósan velem szembe ülő fiúbanda illően úgyis nézett rám, mint az elmeháborodott antiszoc atomrocker mini-végzetasszonyára. Hanem amikor Cegléden le akartam szállni, a megállásnál való óriási fék pont a skacok mellett ért, akik közül az egyik elkapott szerencsére (iszonyat sok volt a cuccom). De az mp4 kirepült a zsebemből, s mivel az enyémen van hangszóró is, rögtön elkezdte üvölteni a Caramelldansent. A fiúk úgy ledermedtek, hogy elkapott a röhögőgörcs- gondolom, nem ilyen zenét vártak tőlem a megjelenésem alapján. Felkaptam az mp4et, majd hátizsákostul, letytotytáskástul pár ütemet eltáncoltam nekik nagy vigyorogva a zenére (nézd meg itt, h azért ne gondolj teljesen hülyének :P)- döbbenetük növelendő. Majd zsebre vágtam a készüléket és sietve leszálltam. Akkor tört ki az ováció, amikor lassan elindult a vonat - a srácok kihajoltak az ablakon, úgy integettek, de közben fulladtak a röhögéstől. Én is vigyorogva integettem, jó poén volt látni azt a döbbenetet. És újra bizonyítékot találtunk arra, hogy a látszólagos antiszocoknak is van humorérzékük - méghozzá nem is kevés.

ÓÓÓÓ, és megkaptam a nyakláncokat!!! Most már egy chakrammal a nyakamban szaladgálok!! Roppant elegáncsos, csak senki nem tudja, miről van szó...T-T De így azért teljesebb a lelki nyugalmam, újabb ereklye került a birtokomba.... egyenesen Amerikából.... óóóó, gyerekek...XD.

A Diablo meg egy idegölő játék. Klikk-klikk. Jó, hogy nem kell rajta sokat spekulálni, de hogy ennyire... akkor már inkább a Dungeon Siege II. A grafikája is szebb, meg lényegesen összetettebb és játékosbarátibb - ja, és nagyobb az inventory! XD, és több embered lehet, akiket fejleszthetsz (és nem minden egyes bevásárlásnál kell újat szerezni, mert az előzőt kinyírták.) És hangulatra sem annyira nyomasztó...:D Befejeztem a reklámot.

És a héten még lesz három vizsgám. Bezonyám. Megyek is vissza tanulni. Köszönöm látogatásod, táncolj egy jó Caramelldansent és mihamarabbi visszatérted! XD

2 megjegyzés:

Amaru-chan írta...

Ha tetszik, ha nem, ezt egyszer még eltáncolod nekem! XD

Vivi írta...

Hát, egy olvasója már lesz a képregénynek. :)
A nyakláncodra kíváncsi vagyok! :)
Érdekes játékaitok vannak ám otthon... XD
Üdv: Kicsi :)