Összedobált reflektálás

Na. Ahogy beléptem a blogomra, átszaladt a tekintetem a fejlécemen. Olyan széééép, költői cím, csak baromira nem tartom magam hozzá. Úgyhogy most bepótolok némit. Részben azért is szerettem volna blogot, mert hátha van, akit érdekel, én hogy látom a világot. Nem mintha géniuszian másképp látnám, és megváltanám vele - de mindenki kicsit máshonnan szemléli és egészséges más perspektívákból nézelődni is, nemcsak a sajátunkból.
Ihletért átszaladtam nagy felindulásból más oldalakra is, mik az igazán polgárpukkasztó témák. A következőket találtam: politika, celebek, homoszexuálisak, rajok... Na, most jelentem ki bigottan: ezekre soha az életben nem fogok nektek reflektálni. Feleslegesnek látom beállni a sorba a sz@rhajigálók közé. "A vélemény olyan, mint a segg. Mindenkinek van, csak senki nem kíváncsi a másikéra." Röviden lezárom őket.
Politika: nem érdekelnek a baloldal ujjalmutogatásai és gyerekes megnyilvánulásai, sem a jobboldal "idenekemazoroszlánt" túlkapásai. A hazámat szeretem, teszem állampolgári kötelességeimet. Túl álmodozó vagyok ahhoz, hogy most én verni kezdjem magam bárki pártján. Aki akar, marakodjon. Nekem lassan lényegtelen, ki lopja ki alólam a széket.
Celebek: ez az a pillanat, amikor lány létemre is tökönszúrnám magam. Szomorú, hogy erre van kereslet. Neveket nem hozok, kár az időért.
Homoszexuálisok: baromira nem érdekel egy ember nemi-intim-érzelmi része, ha nem "mutogatja" és mellette ugyanúgy tud mosolyogni, dolgozni, élni. Semmivel sem többek-kevesebbek. Ha rámnevet őszintén, viszonozni fogom - és tiszteletben tartjuk a másik "érdeklődését". /Aztán van a velük nagyon közvetett kapcsolatban álló  két "csoport": akik ezért elítélik őket és akik (magyar otaku-lányok egy rétege) "élvezik a műsort". Megvetem.
Rajok: ehhez a témához meg végképp nincs kedvem. Nem fogom tépni a szám, mint egy idióta netes 13 éves, akit anyuci nem enged el bulizni, ezért otthon csövel és annak az anyját szidhatja, akiét csak tudja a biztos anonimból.
Egyszerűen utálom a begyepesedett nézetűeket, akik ráadásul ha vesztésre állnak, azt hiszik, hogy trágár modorral majd erőfölénybe kerülnek. Többnyire a végletekig megpróbálok udvarias maradni vitatémák esetén és több szempontból megközelíteni a témát. Nem is szeretek véleményt nyilvánítani, amíg több embert meg nem kérdeztem vagy utána nem néztem. Nem értem az embereket. Ha valakit valami zavar, tegyen ellene. Vagy legalábbis ne menjen fel egy fórumra/oldalra/blogra/háztetőre "ugatni", mert nem ér sokat. Akik pedig így adják le a fölös gőzt, inkább menjenek el fát vágni vagy kezdjenek sportolni. 
Ha kell, virágnyelven is el tudom küldeni a fenébe az alkalmatlankodót. Csak néha pont az a baj, hogy ezt a nyelvet már nem értik. Zavarnak a kretén megnyilvánulások. Nem mintha csipkefinom lelkem sérülne bele, csak azon tudok ledöbbenni, hogy az emberi méltóság hol van néha? - a francia wc alján. Néha elereszteni egy káromkodást - rendben van. Munkában is elnézem - mondtam a magamét, mikor utóbb elbénáztam a dolgot és a téglával együtt a kalapácsot is lerántottam, az meg eltalálta a lábfejem - érthető, feszültséglevezetés. De... nini. Jártatom a számat tökfeleslegesen. XD Szóval mindennapi szóhasználathoz nem találom illőnek. A szleng menő, de az sincs feltétlen megtűzdelve szexualitáshoz vagy anyagcsere-folyamatokhoz kapcsolódó terminusokkal.
Szóval a továbbiakban megpróbálok olyan témákat keresni, amikre szívesen reflektálok és nem azért, hogy megdobjam a népszerűségi rátám. Nincs kedvem moderálni itt a jónépet és nem szólok hozzá olyan dolgokhoz, amikhez nincs kedvem, még utánanézni sem. Ez is egyfajta szűklátókörűség - de akinek nem inge, nem veszi magára. És a méretem S-es. :D
Köszönöm figyelmed, további szép napot, mihamarabbi visszatérted!

Nincsenek megjegyzések: