No! Not the wet willy! No!



Még egy kis jókedv a nagy badadumm előtt. :) Kicsit más oldalról, kicsit könnyedebben, az egyik kedvenc soundtrack-számomra - Everybody dance now! Hudson Leick, a szorgalmas, Renee O'Connor, a többször nekifutós és Lucy Lawless, a... a fene bele, még civilben is isteni. XD
Aztán egyszer csak jövök, éljen a vizsgaidőszak - hét tantárgyamból már kettőből van jegyzetem. Illetve átalakítjuk a lakást, hogy közben se egyen meg az unalom. Ezért pl. vasárnap késő délutánra már érdekes elmeállapotot lehetett rajtam megfigyelni, mire átvittük a kanapét Apával a másik szobába - felcsendült a Sex Pistolstól a Rock Around The Clock - erre már csak annyit jelentettem be, hogy ebből tudom a női szólót. Azonkívül ma már nem sok mindent.
Felcsendül. Igen, a punk bandáktól a számok már csak úgy felcsendülnek. Úh, de hülye vagyok. 
Szóval mihamarabbi visszatérted - talán már kicsit újabb környezettel, lesz, aki vigyázzon az oldalamra. :)

2 megjegyzés:

Atomnyul írta...

Na, most nevettem egy adagot. XD Sok szerencsét a vizsgaidőszakra!

Névtelen írta...

Na, kész az új kinézet. Remélem, tetszik, és szerezz görcsoldót az ujjamhoz XD <--- érintőpados képszerkesztés eredménye :D