Csatlakozz a seregbe!


Nemrég magától a Zene Nagyasszonyától kaptam kritikát a blogomat illetőleg. Hogy nem kellenek a jópofizások meg az „elnézést háromszor, hogy élek” -jellegű dolgok. Mert a gondolataim értékesek s remek ötlet ezt kiírni – s úgyis olvassák. Végsősoron arra jutottam, hogy igaza van: kedves olvasó, ha vagy olyan lökött, hogy az én blogomat olvasod, akkor tudod mit? Meg is érdemled. :P. Amit ajánlani tudok neked, néhány vigyor, gondolkoznivaló, egyes esetekben csattanós homlokracsapás „de hülye!” – felkiáltások közepette.
Van, amikor az ember már nem az iskola padján akar aludni. Kicsit egzotikusabb helyre vágyván én is elfoglaltság után néztem, de nem igazán találtam a kissé szétszórt órarendem miatt. Nemrég édesapám felhívta egy jó barátját, s csak úgy mellékesen megemlítette neki, hogy bizony unatkozom. Röpke félóra múlva visszahívta a Medve: talált nekem melót! (Ezúton is köszönöm!!) A barátról tudni kell, hogy a hazai pályán kisistenségnek számít a számítástechnika világában (több újság szerkesztője ebben a témában, de nem támogatják a blogomat, úgyhogy nem reklámozok). Ebből azonban már el lehet gondolni, hogy milyen munkát talált nekem? Természetesen számítástechnikai boltba kerültem, heti kétszer négy órára (ez a minimum). Sajnos ez idáig kerültem a számítástechnikai alkatrészek témáját, mint Gorgó a tükröt… most pedig tisztességgel bedobtak a mélyvízbe. Mert eleinte mintha kisebb dolgokról lett volna szó… nem arról, hogy eladó is leszek! A vevők kiszolgálása pedig sokszor kétségbeejtő, de igen muris feladat. Mikor az illető GiForce 2es memóriát kér – amiről csak annyi dereng, hogy az muzeális darab – akkor azért kerekednek a szemeim. Szerencse az ekkora mázli mellett, hogy kolleganőm egy tündér, és segít a víz felszínén maradni, mielőtt összecsapnának felettem a hullámok… de előfordulnak olyanok is, akikről már az ajtón kívülről látom, hogy hozzá én is bőven elég leszek… bejön s odasomfordál az én pultrészemhez, hogy őneki olyan problémája van, hogy nem játszik le DVDt az új gépe, mert folyamatosan kiír neki valamit, hogy töltse le. Hát talán a codec nem jó, ráncolom a homlokom, milyen DVD-player –programod van? Hát, az lehet, hogy nincs is rajta… ja, kezicsókolom, ez azért ütős probléma lehet. De még csodálkozva néz a kolleganőre s rám s zavartan hebegi, hogy lehetnek nők a számtech boltban, meg hogyis kerülünk ide, hogy nekünk tényleg ilyen végzettségünk van? Mi már nagyon vigyorogtunk, mikor a komoly tudású hölgy flegmán bevágta, hogy ő bizony csak fázott odakint s inkább bejött, mert itt csak jobb – de igazán csak akkor kezdtünk el röhögni, mikor szép halkan megjegyeztem, hogy nekem meg ez az első napom… pedig ez legalább igaz volt:P. A srác zavart vigyorral nézett egyikünkről a másikunkra, majd bejelentette, hogy mostantól ez lesz a kedvenc boltja, olyan jó itt a hangulat… az biztos. Távozása után is még ki-kirobbant belőlünk a nevetés. Úgyhogy én nagyon szeretek dolgozni, rengeteg új dolgot tanulok, valahova várnak, s néha jókat is lehet nevetni, a kollegák meg fantasztikusak. Remélem, hogy nem fog aláhagyni ez a lelkesedésem.
Az egyetemet persze mindez nem zavarja, igyekszem úgy sakkozni mindent, hogy ne menjen egyik a másik rovására.
Ennyi hirtelen az újdonság, örülök, hogy ezt megoszthattam Veled/ Veletek / Önnel. További szép napot, legyetek jók, írjatok megjegyzést vagy e-mailt, és írjátok alá a petíciót! Gondoljatok bele, hány Xena-fant tesztek vele boldoggá….*nagy, remegő pillájú, könnyező szemek* Viszlát legközelebbig, és az erő legyen veletek, ifjú paravánok!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát, mozgalmas napod volt :D
Nem tom, h ha engem betennének egy ilyen helyre, mit csinálnék :D:D
puszi:D
Botyi