Kifehérített Word... :3



Macera az írói állás. Mindamellett, hogy nem túl jövedelmező, okleveles hajléktalanság a bónusz track; nagyon fárasztó is. Nagyszájúan, padawanként is meg lehet ezt állapítani. Az anyaggyűjtés, az éjszakázások... megbirkózni azzal, ha nincs ihleted; kutatni az eredetiséget, művészit adni a világnak. S ha meg is írtam, ilyenkor jön a legutálatosabb rész: a gépelés. Ennél lélekölőbb dolgot... olyan jó közepes sebességgel gépelek, de különböző problémák is akadályoztatnak. Például? Hogy nincs Word-om. Kellemetlen... na jó, pontosabban van, de sokra megyek vele, mert beállt a drága korlátozott üzemmódra. Nem csinál semmit, azt is majrésan. Remek. Úgyhogy nekiindulhatok a szegedi sötét éjszakának, internetcafét keresve... nemrég ért kritika, hogy velem bizony nem futnának össze a sötét sikátorban. Nem'tom, miért, kis tündi-bündi, ötven kilós, szép szemű, ártatlan lyányka...
Na, szóval nekiindultam. Nagy ötlet volt. Mert a non-stop (!) zárva volt este 11 óra tájban... a másiknál pedig szintén nem volt a gépeken Word. No comment. Úgyhogy itthon bűvészekedek a Wordpadon, aztán majd átvarázsolom a Wordbe. Nagy muri. Oda meg vissza vagyok....brühühü, utálok gépelni. Tegnap este meg a nagy rohangálás után elballagtam... na hova? Hova megy a felbőszült Fekete Hercegnő? Egy kifáradt, nyűgös egyetemista? Ööö...nem, szerintem nem talált. Elmentem hintázni. XD. Nem tudom, ez középsulis koromban is rámjött néha. A belvárosi híd (ezt a fantáziadús nevet:S) mellett/alatt van egy nem is akármilyen játszótér... Hajnali fél kettőig hintáztam meg mászókáztam. Nem vagyok infantilis, kikérem magamnak. Csak nyűgös meg fáradt. Ilyen gyerekesség kifejezetten üdítő volt.
A héten meg szabad perceimben Bleach-et néztem... kifogytam NCIS-ből. :P... Kell valami, hogy lefoglaljam magam, mikor már túlpörgök. Úgyhogy shinigamik fel és alá - továbbra is kedvencem a Hitsugaya-Matsumoto páros /lásd a képet/, de Yoruichi is nagy févorit... és hát így telnek napjaim. Az éjszakákról már nem is beszélve. Máma inkább le se fekszem, gépelek egész éjszaka... mért kell egy pályázatnak határidőt adni?? No, lépek is, s ha az a nagyszerű Édesapám jobban lesz...(szipp) akkor majd megnyúzom, hogy machinálja meg a "letytotyot". Nekem Word kell! És már megint nyűgös vagyok!! Aúú! Ez fájt! Ezt most mért kaptam? Hogy bírj magaddal, azért!! ... Skizofrénia felsőfokon. XD. Néha hasznos. /Klasszikus: "Enikő, te magadban beszélsz?" "Ki? Mi?" "Íííííííííííííííííííí!!" XD/ Nah, tényleg fáradt vagyok, lépek. Kedves Olvasóm... pihenj helyettem is :P. A legközelebbi viszontlátásra!!! / Túlélted ezt a cikket? Mission - CLEAR! XD/

3 megjegyzés:

Amaru-chan írta...

Tényleg fáradt lehetsz XD A hintázás meg egy jó dolog. :)
És kib@szott jó a playered! :D

Névtelen írta...

"Mission Clear!"
... Level up! :D

El se hiszed én hogy vágyok néha a szomszédos játszótérre, de vagy időm nincs, vagy sok ott a kölök, vagy este van, de akkor nálunk lemerészkedni az utcára egyedül egy nőnek nem veszélytelen...

Fekete Hercegnő írta...

Olin, talán más sportágat kellett volna választanod, ha már arra a környékre költöztél... XD Bankai!