Nyeregben...


Nagyon régen éreztem úgy, hogy sínen vannak a dolgaim. És most nem szellemeskedve a József Attila-drámámra gondoltam. Bár amiatt is még rághatom izgalmamban a körmöm, valamikor áprilisban lesz eredményhirdetés.
Mostanában rengeteget kockulok (vannak, akik rossz hatással vannak rám), a múlt héten csütörtökön Tomb raider-maratont tartottam...XD. Mert csütörtök délután zh-t írtam, meg verseny volt, én pedig már annyira játszani akartam már végre; úgyhogy mikor végre hazaestem, bekapcsoltam a gépet és odaragadtam. Lara szaltó föl-alá, kecseg sárkány, dögölj már meg, futás, lő-lő, megvan az ereklye de ekkor puff, leszakad alattunk a padló... hát a fanoknak nem kell bemutatni, aki meg nem játszott vele, egy klasszikust hagyott ki és szégyellje magát. Szóval leültem a gép elé este nyolckor és felálltam reggel hatkor... viszont szó se róla, nagyon szépen haladtam. És a nap további részében se voltam annyira kóma.
A verseny se sikerült annyira rosszul, mert mikor máma bementem helyesírás zh-t írni, a tanár már ki is küldött, hogy nekem ötös... hát, nem mondom, de tudjátok!:D. Úgyhogy vigyorogva, diadalittas mámorral mentem kifelé, valószínű ez az egyszeri alkalmak kategóriájába tartozik. Igyekeztem kiélvezni.
De nem mentem el, mert meg kellett várni Timit (csoporttárs). Na, végre valaki a porondon. / Okosan kell fogalmazni, tudja a blogcímemet.XD/ A zh után elmentünk sétálni meg beugrottunk a TIK-be netezni... sütizni voltunk végül, akkor már hárman, mert befutott a szülinapos Orsi is. S ha valamennyire tudsz rajzolni, az jövedelmező is lehet. :) Legalábbis én egy gyrost kapok egy pasas portréjáért. Engem ezzel a kajával nagyon le lehet venni a lábamról. /Meg a sajtos hússal is, de azt csak Anyukámtól./ Holnap megyünk csavarogni. Talán végre aktivizálom magam? Nehezen alkalmazkodom. És már megint harmincmillió különböző dolog jár a fejemben, csak lusta vagyok kicsit...:P. Vagy nem kicsit. Például rendbe kellene hozni megint a kis szobámat... És még egy kérdés, mentát hol a fenébe lehet kapni?
A héten anyai nagymamám 83 éves... Isten értesse innen a blogomról is, kis családom legbölcsebb és legtörékenyebb tagját!
Tehát nyeregbe pattanok és irány a naplemente! XD Köszönöm, hogy elnéztél erre, drága Olvasóm, további szép napot, mihamarabbi visszatérted!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Naaaaaaaa, barátok, hajrá! Nem vagy te antiszoc, látod!
Mentát teaházakban próbáld, ott biztos mérnek, esetleg ezoterikus/gyógynövényboltban. De teaházat hamarabb találsz.

Nagyidnak boldog szülinapot!!!!
A kockulással pedig semmi baj nincs, még mindig jobb, mint az én új cipőmániám, ami meg viszi a pénzt. D:

Fekete Hercegnő írta...

Ki vagy Te és mit csináltál Olgával??? Cipőmánia? Ennyit a főváros jótékony hatásáról...
Nem vagyok antiszoc,/csak egy pindurkát/ és sokan a korosztályunkból...hmm... hát 10 perc is elég belőlük, ezért nem igazán mozdultam eddig...