OH Hi!

Így a nyuszi és a feltámadás után végre lett egy szabad félórám, hogy hülyeségekkel tömhessem újra a drága Olvasóm buciját.
A nyuszi jött és ment - de hagyott itt egy új felsőt, egy nagyon szupi parfümöt és némi édességet. Szerettünk volna menni a gödöllői Sissi-kastélyba is, Ibolya-napot tartottak hagyományosan, de inkább nagyszülőztünk vasárnap... majd jövőre talán. Locsolók csak a családon belül - szerencsére. Szeretem a nagy nyüzsit többnyire, meg ha él az ember, de az nem azt jelenti, hogy este szinte menekül mosakodni a saját hajának bűze elől... meg túl anyagias lett az egész húsvét is, sznob dolog a hagyományból pénzkeresési lehetőséget csinálni. Nálunk volt reggel a kertben keresgélés - igen, húsz vagyok XD - édesség meg ajándék után, aztán nagy villásreggeli - és szép nyugisan voltunk.
Kedden Vörös Királynő szülinapja volt... Nem köszöntöttem fel. Az ok az, hogy tegnap akartam - beugrottam Szolnokra - de nem volt bent... de utólag is minden jót kívánok neki, jó egészséget, szerencsét meg méltó bánásmódot mindenkitől XD. Nem attól Királynő valaki, hogy koronát hord...
Nyűglődök egyébként, most már izgulhatok a szakválasztás miatt is (színház szakirány forever!), hétfőn pedig a drámapályázat eredményhirdetése lesz nagy ünnepélyes keretek között... ha csak belegondolok, remeg a gyomrom. Kissé elmaradtam a házijaimmal is, de oda se neki, utolsó pillanatokban szokásom őket megcsinálni, s nem feltétlenül rosszabbak, mintha jó előre megcsináltam volna. Üres mentegetőzés, de tényleg így van.
Az élet megy tovább, rövidesen a szünetnek is vége és a szorgalmi időszak húzós utolsó hetei kezdődnek - nem baj, csak legyünk túl rajta! További kellemes napot, mihamarabbi visszatérted!

1 megjegyzés:

olin írta...

Én is kutattam a kertet, tényleg húsz évesek vagyunk! XD