Színház, miegyéb

Utóirat az előző bejegyzéshez: van férjem. XD Mármint "nem kell komolyan venni" férj. Egy kedves haverom mesélte nekem, hogy bizony részegségemben hozzámentem feleségül. /nem történt meg, fiktív az egész!/ Azóta nem váltunk még el, de már beígértem neki. Alapszituációban Artemiszként vett el, ő is a görög dinasztiánkból származik, de ha a Papa ezt megtudja... hiszen tudja, hogy szüzességet fogadtam! /XD/ Szóval vannak azért ütközőpontok a házasságunkban néha- többek között szerinte nem számít, ha halandókkal flörtölünk. Illetve többször csórta le az íjam egy év alatt, mint ahányszor én szarvast fogok egy évben! De időnként rendesen, hasfájósra ki tudja nevetetni belőlem a lelket. Egyszer, mikor bent voltam az iskolában, összeakadtunk. Jellegzetes járásával odacaplatott hozzám, s megkérdezte, hogy vagyok. Épp az egyetemről jöttömben totál kikészült voltam, egy hosszú öt percig járt a szám - és le kellett adni, de a tanár este küldte el az anyagot, nem volt benn a fénymásolóban, nincsenek jegyzeteim... és ez így ment tovább, amikor leálltam levegőt venni, könnyeden végigsimított a vállamon: "Látod? Legalább a szexuális életünk rendben van..." Kifeküdtem. Amaru, aki ezt a fotelben ülve végighallgatta, megbotránkozva nézett rám: "Black... Anya ezt tudja???"

...

Mindenesetre elérkezett a szakosodás ideje, van szerencsém közölni Veled, hogy mostantól magyar-színháztörténeti szakos hallgatója vagyok a SZTE BTK-nak. Örülök neki, de azért különösebb sikerélmény vagy ehhez hasonló nincs, mert ezért úgy igazán nem kellett megdolgoznom. Jött. Az a kérdés inkább, hogy mit hozok ki belőle.
És a továbbiakban is Bleach... A Tomb Raider mellett elmaradt kissé, de most pótlom. A képen látható hölgy Matsumoto Rangiku - kedvenc, nagyszerű harcos, amellett tökütődött. Szeretjük az ilyet. XD Van már pár chibi-vázlatom, igyekszem befejezni és közzétenni köz-szörnyedésre... a chibi nem igazán az én műfajom, de így pont ezért gyakorlom. :P
Közeledik a vizsgaidőszak. Ezt már naptár nélkül is megmondom. Harapni lehet a zh-k szagát az egyetem körül. Egyes helyzetekben meg pont a zh-k harapnak. Engem a héten kétszer... "I will survive!"
És most back to play, köszönöm hogy erre jártál s kóbor baromságaimat megoszhattam veled - mihamarabbi visszatérted! / Ayiyiyiyiyiyiyi!!!/

1 megjegyzés:

olin írta...

WTF, ILYENEKRŐL MEG NEM SZÓÓÓÓLSZ? :D
Na, amíg jól érzed magad, addig "zsírkirály", ahogy Cartman mondaná, örülök Neked, nem semmi fiatalember lehet. :D

Sok mindent fogsz te conon mesélni...