Outfits and hip-hip-hurray!!! XD

Hello újra, megint itt volnék! Hűűű, most csak hirtelen lelkesedésből kajabálok itt, mindjárt látni fogjátok, miért!



Szóval - a harmadik helyezett problémáját feledendő, a szorgalmi időszak bosszankodásait elűzendő - visszatemetkeztem a Tomb Raider: Legend című játékban /előzőleg már értékeltem, lásd ott a részleteket/. Igen, a hét elejére végigjátszottam, nem csekély küzdelmek árán... gratuláció a készítőknek, ilyen ritka randa hidrát életemben nem láttam még játékban - igazi élmény volt kinyírni (piszoknehéz volt legyőzni, szó se róla). El lehet képzelni, hogy mennyire szentségeltem, amikor újra megjelent... bocs a spoilerért. XD A játékban rewardokat kellett /lehetett/ begyűjteni, melyek segítségével extrákhoz juthatunk... többek között ruhákhoz. A Legend alap ruhája amúgyis változott, a jó kis zöld fölsőt eldobván barnára cseréltük, a rövidgatya is valamelyest eltérő. Több pályán a környezethez alkalmazkodó ruhákba bújunk - estélyibe, motoros szerkóba, nagykabátba. Mivel 100 %ra megoldottam az egészet (egyszer-kétszer azért elkél a walkthrough), választhatok ruhát, miben akarom megismételni a pályát. Aztán, ahogy a neten nézgelődtem különböző oldalakon... igen, igen, de ne vágj a szavamba! Szóval rájöttem, hogy cseles és szemfüles emberkék más ruhákat is terveztek Lady Croftnak...

1. Mátrix-rajongó? Remek! Trinity megnövesztette a haját, de készen áll a bevetésre! Milyen menő lenne, ha nem vízesésen keresztül kellene ugrani, hanem a zöld betűesőbe...XD













2. Nem tudom, Ti
hogy vagytok vele, de nagyon szeretem Egyiptomot homokostul-hőségestül... de még inkább a mesés kincsekért, az eleganciáért, a hitükért és a mindig lehengerlő, örök példakép uralkodónők miatt. Igaz, lükén néz ki az oldalán a pisztoly, illetve a hátizsák(na, legalább színben passzol), de ennyivel azért igazán meg lehet alkudni..































3. Ez van, imádom a meséket. De ezt soha eszembe nem jutott volna, hogy Csingilinggel fogok itt menőzni a yakuza előtt! De olvasgatja indián-rajongó is az oldalamat, ajánlom figyelmébe a Pocahontas- kosztümöt...XD De ugyanúgy lelőhetjük immáron a farkast Piroskaként vagy elmehetünk a bálba - wow!












Talán nagyon sokat Tomb Raiderezek manapság, de azért igen hű rajongó vagyok. XD Nekem aztán senki ne mondja, hogy hóbortos, vagy szezonális az érdeklődésem. Igenis, hogy tartom magam a mániáimhoz. Nagyon is. Sőt! /Most írhatok itt baromságokat, hogy elég ütős legyek, de ha kicsit ismersz, talán már rájöttél, mira akarok én itt véremet hullajtva, hülyeségeket beszélve mindenáron kilyukadni........)







És igen, a Number One! Hát mivel is merném itt nyomni gőzerővel, ha nem az örök favorittal??? Apró problémák akadnak azért... a készítő rájött, hogy hát csak idiótán nézne ki a négy gránát Lara övén - ezért a hátitatyót is, az övet is eltüntette a textúrából. Attól az még létezik - csak mikor Xena-Lara előhúzza a 9 mm-eseket, tulképp nincs a kezében semmi! Csak a torkolattűz. :P Az kifejezetten nem megoldás viszont, ahogy megoldotta a fufrut... Lara bőrére festette. Messziről elmegy, de ha az arcára közelít a kamera, az nagyon fááááj... De a vértezet csodaszép és részletes, ha pedig már a vállunkon az Excalibur, akkor asszem, már csak Gabrielle hiányzik... (de kár, hogy össze kell mindenképp fogni a haját!)


Ennyi /bőven elég/ volt belőlem mára - csak ez annyira feldobott, hogy még az elmaradt munkanaplómat is dalolva írtam meg örömömben. S természetesen még rengeteg outfit található a neten, csak egy-kettőt ragadtam ki - a Bloodrayne is kis aranyos, azzal is játszok... Úgyhogy már itt se vagyok, vége a reklámnak!
Kellemes napot, mihamarabbi visszatérted! :3

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hááát, ez odavág... xD
Üdv: Kicsi