Miscallenous

Helloooo, feleim! Ez csak egy amolyan zsipp-zsupp bejegyzés, pár kép közvetítése kedvéért. Valszeg új szobában leszek jövőre a házon belül - el is kezdtem gyorsan a tervezgetést, hogy s minthogy legyenek dolgaim majd benne. Egyelőre úgy döntöttem, hogy fehér lesz a fal - s a színeket a rajzaim adják majd. Mert tökbaró rajzlapokat kaptam nemrég a nagyszülőktől, most azokat firkálom össze kedvenceimről. Lásd példának okáért Aphroditét - a vöröst találtam hozzá legillőbbnek. (Katt!)
Mivel múlassam a nyár utolsó perceit? Kínomban - nekiálltam Bleach-musicaleket nézni. Szakadok a röhögéstől -újra meg újra visszapörgetem az ütősebb poénokat... DE! Aranyapáim, a japiknak olyan botfülük van... néha irtóóóó hamis. Ezt most nem nagyszájú internetes baromként tárom a világ elé: nem hiszed, nézz bele a youtube-on. Néha félelmetes. A figurákat sokan piszkálják - próbálj már meg hasonlítani egy manga-figura! - elején én is csúnyán néztem, szó se róla. Aztán egész jól megbarátkoztam velük - sőt, ennek a Hitsugayának se mondanék nemet egy esetleges lánykérés esetén... kár, hogy ennek semmi esélye... hüpp-hüpp.
Egyébiránt még kóricálok erre... arra... Szolnok meg nagyszülők és miegyéb. 6-án költözök be a koliba. Ajvé. Na, majd meglátjuk - addig is mihamarabbi visszatérésed!

Nincsenek megjegyzések: