Két apróság






A kutya nem olvas ... Mármint kissé alábbhagyott volna az a kicsi nézettségem is, ami volt. Hát soha nem álltam a népszerűség létrájának magaslatán. Már csak nyűgömben írogatok ki magamból mindenfélét. No, lássuk, mára mit hoztam össze.
Csak két kis rajzot akartam megosztani a nagyérdeművel - tudom, kissé kezd átalakulni a blog a mérhetetlen(ül barom) fanatizmus honlapjává; de nem tehetek róla, mindig van az embernek valami mániája. Most sajnos ebbe nagyon sikerült beleesnem. Majd kikászálódok belőle, ígérem, de addig még vigyorogva lubickolok benne...  Ahogy szedegetek le mindenféle jópofa fanartot a netről, egyszerre támadnak ötleteim és kényszerérzetem, hogy valamelyest adjak is, ha már elveszek. Most részben ezen dolgozok. Meg még ezer más dolgon, ami nem értelmes... ahogy tőlem megszokott.

5 megjegyzés:

Amaru-chan írta...

Kikérem magamnak, én olvaslak, csak általában annyit tudok reagálni a dolgokra, hogy "Aham."Ha ezt meg leírom, halálra idegellek... :)

Vivi írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz... :D
Puszi:)

Névtelen írta...

A mi kutyánk nem tud olvasni, így nem olvas. Ja, nincs is kutyánk. Akkor azért nem olvas.

Szikea írta...

Szikra az előbb Anonymus volt. -.-

Fekete Hercegnő írta...

Ojh, kifogás mindig van....XD