Öhm - the Princess looks a little bit strange...eh..

Olyan bamba vagyok, hogy az fáj. Sorozatokat - akár mese, akár más - többnyire youtube-on vagy egyéb szemgolyófoglalkoztató oldalakon szoktam nézni: nincs reklám és nem foglal helyet a gépen. /Ami egyébként is luxus, Xena négy évaddal azért uralja a gigabájtok térségeit.) Nah, szóval, hogy ne hazudtoljam meg magam, most néztem egy rész Xena-t /ó, igen, a vallást gyakorolni kell XD/, utána meg egy kis könnyed Bleach-nézés... és potom félév után rájöttem, hogy né' má', hát nem fenn van angolul is??? Így félkómásan még egy-két pillanatig még el is csodálkoztam, hogy értem... igen, idáig angol felirattal, japánul néztem. Talán az "fílingesebb". Mindegy, mai este igen kiütött vagyok.
Azt hiszem, ez rendesen meglátszik.
De gyúrok, hogy azért legközelebb csemegével szolgáljak szerény olvasótáboromnak, ne csak ilyen negatív képpel az elmeállapotomat illetőleg. Lestrapált vagyok, na! Mi lesz, ha már majd be kell járnom? Jáj, neeee...
Szeptember 2 - elkezdődött a suli. Éljen. Most előre mindenkinek sikeres, poénokban gazdag és konfliktusokban szegény tanévet kívánok, kredit-hegyekkel és ösztöndíjakkal, tz-kihagyásokkal és lyukasórákkal - és persze mihamarabbi visszatérésed!