Nyűgös vagyok...

Nem egyszerű a szeptember az egyetemen. Legalábbis nekem... az órarendem még most sincs teljesen letisztázva, de még a volt lakótársak is zaklatnak. Elzárkózásom érdekében a sok idióta barom elől - akikre mostanában döbbenek rá, milyen sokan vannak - Bleach rockmusicaleket nézek s rötyögök rajta - két óra, amíg nincs gyomorgörcsöm. /Lásd a képen. XD. Igazából a mellméreten veszekednek, de így is helyt álló. :P /
Viszont nemsokára drámatanár-növendék lehetek úgy istenigazából. Most még erről nem írok bővebben, nehogy elkiabáljam, de ez a legjobb dolog, ami történt velem a héten.
Kajakozni pedig szeretek! Koszos a Tisza, de akkor is gyönyörű, ahogy végigtáncol a hullámain a napfény. Csak kotorsz a vizen, a társad mögötted szentségel az irányítás miatt és úgy mentek, mint a villám - na, nem olyan gyorsan, hanem cikk-cakkban... Nagyjából egy órát voltam benn, de ezalatt eveztem rendesen ám; többek között levágtunk egy nagy menekülést egy uszályhajó elől - de másnap... reggel csodálkoztam is, hogy nincs izomlázam. Délután ültem előadáson és egyszerre csak arra eszméltem, hogy a jobb kezem ernyedten elengedi a tollat. Mikor utánanyúltam, mintha a csontom és a húsom külön mozgott volna - rövidesen meg teljesen megadta magát, nem bírtam mozdítani. A további óráimon bal kézzel jegyzeteltem... viszonylag még olvasható is.
Valóban csak fáradt vagyok, nem szeretek felnőtt dolgokat intézni. Ezt a bürökráciát meg tipikusan utálom. De szerintem nem vagyok ezzel egyedül...
Mihamarabbi visszatérésed!

Nincsenek megjegyzések: