Tobiume vs. Haineko!!! /Harc Hyourinmaruért! ...is!/



Haineko, szeretnél tüzes gömbökkel játszani?
Szeretnéd hamuba burkolni azt az ósdi kimonót?
Sicc! Hyourinmaru észre sem vesz téged, ha én ott vagyok.
Nem hát, mindenki megbámul, ha a 21. században 16. századit viselsz...
Chő... előbb veszik észre a melleid! - de milyen csalódottak lesznek szegények ha feljebb néznek!
Igen, mert levágattam a hosszú fekete hajam, mert Kubo úgy döntött, hogy Rangiku is már egy hosszú hajú karakter és hogy akkor az enyém rövid legyen...
Tobiume erre nem tud mit mondani - de tudok egy titkot *közelebbhajol* -Láttam Hyourinmarut vkivel...
Hitsugaya taichouval.
Hai.  Honnan tudtad? - de az egyik forrásnál voltak és öhm...  .. hát .... igen...
Mert ki lehet a hozzá legközelebb álló személy utánam?? Erről meg tudni sem akarok...  
Utááánad? Max utánam!
Nem ebédsorra vagy tornasorra gondoltam...
Én sem Haineko-obaa-chaaan - túl öreg  vagy hozzá... meg különben is... te nem szerettél bele abba a karddémonba?
Övön aluli a replikád, de nem fogok rád haragudni, mert csak irigykedsz...
Szeretnéd!
Nem szeretném, kiismertelek, Kicsikém...csak azon filózom, te hogy-hogy nem rohansz a szemüveges fazon után...
Szemüveges fazon?
Fekete keretes szemüveges fazon - óóó, bocs, most jut eszembe, azt eltörte! Te pont nem voltál ott annál a résznél, pedig milyen fangirl-sikítás jött volna a shinigamidtól... 
Fúj - Aizeeeeen ...
Igen, az az... :P
Haineko, megengedem, hogy ránézz Hyourinmarura, ha segítesz megölni azt az izét!!!
Nem kell engedély, ahogy fekszik este rajtam/mellettem, látom én őt...   
Milyen érdekes.. velem is így szokott és a múlkor egy csodálatos gyűrűt kaptam tőle... vajon mit jelenthet?
Hogy költözz délre. XD
Hogy költözzek vele össze és gyártsunk kis Hyourinmarukat *.* lehet kipróbált Drágám, de nem lehetett túl elégedett...
Pont elég kispolgári vagy feleségnek, de szeretőért a tizedik osztaghoz jár vissza... az ötödik osztag ne lábatlankodjon itt két túlméretezett csörgővel! 
Hát szerintem neked pont a csörgőimmel kéne játszanod, Koneko-chan, Hyourinmaru túl nagy falat neked!
Mondja ezt a töpszli 150 centivel...
Én legalább kecses vagyok... trampliii...
Kecses? Ezzel a levesáztatta kimonóval, mert mindenbe beleér?
Láttál már kimonó nélkül, édesem? Belesárgulnál a féltékenységbe!
Nem kívánok alapanyagul szolgálni egy fahídhoz, köszönöm.
Pamela...
Ccc, ne irigykedj, tönkreteszi azokat a hároméveshez illő arcvonásaidat. 
Az én arcom ártatlanságot mutat - bezzeg a tiéd...
Utánozhatatlan nőiességet.
Én mást akartam mondani, csak nem szokásom káromkodni.
Nyeeeem, mert kirak az óvó néni és az kellemetlen lenne egy hadnagyi kardnak...
Ovi... legalább együtt lehetek Shiro-channal.
Ha ezt meghallja Hitsugaya taichou, kötve hiszem, hogy annyira díjazná majd, hogy a Zanpakotouja veled ismerkedjen...
Majd Hinamori szól pár szót az érdekemben, úgyis őt szereti a legjobban!
Igen, majd a húgocska szól... míg be nem fut Rangiku!  
Ahaaa, utána meg Gin-san füttyent : Rangikuuu és a másik Obaa-chan már ott sincs...
Bizonyára azért füttyent, hogy segítsünk már lerángatni Aizenről a gazdid -egyedül nem tudják és félő, hogy megfojtja...
A gazdim épp Hitsugaya-taichoval tölti az idejét.
Gondolom, épp szemüveg alakú sütivel kínálgatja sírva...
Sírva, mert rájött, h mekkora hülye, h csak most vette észre Shiro-chant -.-
Bakki, én erre nem lennék olyan büszke - Rangiku magasabb, de mégis mindig észreveszi!  
Először nem vette észre, majdnem kinyírta!
Lányos zavarában így hívta fel magára a figyelmet. Nekünk van az, ami nektek nincs: temperamentum!
Nekünk meg ami nektek nincs: ész és báj.
Igazaaaaad van - aki áruló, az bizonyára ártatlan: fejlett logika... Báj? Hogyne, hiszen minden kislány bájos, csak nem mindenki pedó.
Rangiku-san az?
Nem gondoltam volna, hogy ezt szeretnéd...  XD
Shiro-chanra céloztam - de lehet, hogy te az vagy, ha Hyourinmarut akarod...
Hyourinmaru hol fiatalabb nálam?
Mindenki tudja, hogy plasztikáztattad magad, azért nézel ki fiatalnak... öregebb vagy, mint Muramasa mestere!
A kinézetünk a reiatsutól függ - és lényegtelen, milyen idős vagyok, amíg Hyourinmaru felkeres éjszakánként...
Azt mondta, hogy idegesíti a folytonos ugrálásod és feltűnési kényszered.
Csak mert ő feltűnően hallgatag és csendes. És kell is egy kis élet mellé.
De nem te! Már  a ruhánk miatt is hozzám illik!
Rendben! Gyere este az ablakom alá, kidobom neked a ruháját.
Nem kell kidobni, ha egyszer itt van nálam a ruha meg a tulaja is...
De este már nem teáért jár...  
Miért? Azt hiszed, hozzám igen?
Ahogy ismerlek, kis szívem, másért nem nagyon...
Akkor nem ismersz eléggé!
Túlzottan is....   - Felajánlok egy döntetlent. nemcsak azért, mert hajnalig itt maradnánk vitatkozni, hanem mert én magam is feláldoznám magam a shinigamidért, mert megmentette Rangiku életét. Másrészt Hyourinmaru döntése, kit választ.  
Így van - okos Koneko-chan! :3
Na, ne kezdjük előlről... XD

Köszönöm ezt a beszélgetést Tobiuménak - Haineko sokszor puszil. :D
Kedves Olvasóm, neked pedig a türelmed - mihamarabbi visszatérted!

3 megjegyzés:

Atomnyul írta...

Vanitatum vanitas... Homorensis qualitas! :D

Fekete Hercegnő írta...

Szerinted melyik Zanpakotou olyan művelt, hogy tud latinul??? XD /Az elsőt értem./

Atomnyul írta...

Ha tudna, ezt akkor sem értené. :D Ez a tanszék szégyenének latinja. :D