Amarutól átszedve - Ha kommentelsz ide...


  • Írok valami random dolgot, ami eszembe jut rólad.
  • Megmondom, melyik dal, vagy film jut eszembe rólad.
  • Megmondom, milyen illat jut eszembe rólad.
  • Mondok valamit, amit csak te és én értünk meg.
  • Elmondom az első emlékem rólad.
  • Megmondom, melyik állat jut eszembe rólad.
  • Kérdezek valamit tőled, amit már régóta szeretnék tudni.
  • Megmondom, mi a kedvenc dolgom veled kapcsolatban.
  • Elmondom, hogy ha sorozatgyilkos lennél, szerintem hogyan nyírnád ki az embereket.
  • Megkérlek, hogy szállj be a játékba, és te is tedd ki a blogodra.
Nem szeretek láncolatba beszállni, de ezt én is aranyosnak találtam. Gambatte!

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kommentelék vala.

Fekete Hercegnő írta...

.Vörös haj
.Angel
.Fahéj
.Az ajtó és az átjárásod.
.Benn ülsz Olgával és nézlek, ahogy tudomást sem veszel rólam. Lassan lelépek.
.Róka
.Ki vagyok én neked?
.Vörös rózsa
.Megfojtanád. Több eleganciára nem telne hirtelen dühödben.

Névtelen írta...

A kérdéseden én is sokat gondolkodtam már... nem könnyű válaszolnom, mert éppen határeset vagy. Már nem vagy a burkomon kívül, de még belül sem. (Megjegyzem, Zoli épp egy hajszállal van előrébb, szóval nem sértésnek szánom.)

Angel... a corrs-tól?
Az uccsó meg... telitalálat. XD

Névtelen írta...

Énis, Énis!

Fekete Hercegnő írta...

Gyere, Szikra! :3

.Pikachu. Cupp. XD
.Omnia - Lughnasadh
.Mézeskalács.
.Nem vagyok shotacon! XD
."Ő a kishúgom!" "BTW, akkor nekem is!" *ijedt arcocska velem szemben*
.Amerikai mókus.
.Mi leszel, ha "nagy" leszel?
.Az önzetlenséged és a félénkséged.
.Konyhakés. Hirtelen a kezed ügyében van és sírva hagynád áldozataidban a bűntudattól.

Atomnyul írta...

Kölcsönkenyér, kérem vissza!

Névtelen írta...

Egyszer találtam egy kis szöveges képet, ami pontosan megadja a kérdésedre a választ.
"When I was 5 years old, my mom always told me happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grow up. I wrote down "happy". They told me I didn't understand the assingment and I told them they didn't understand life."

Amúgy meg nem tudom. Nem akarok felnőni, a felnőttek világa ronda. -.-

És igenis shotacon vagy! XD

Fekete Hercegnő írta...

Nem vagyok!

Atomnyul:
.MATSUMOTO!!! XD
.Dal: 1000 % Sparkling - Film: 300
.Nem tudom konkrétan megfogalmazni, valami enyhén,keletiesen fűszeres.
.A világot három dolog mozgatja. Minket meg a szakmai ártalom. :)
.Csendes fiú Amaru mögött - előrehajol és megnézi a hajkorongom. /Első közvetlen(!) emlék./
.Farkas.
.Önkényesen bátyámnak szólítalak. Bunkó módon utólag kérdezem meg, hogy tehetném-e ezt a továbbiakban is?
.Önzetlenséged és tisztánlátásod.
.Változatosan, igyekeznél az áldozathoz "méltó" halálnemet találni, ami passzolna jelleméhez és bűnéhez.

Névtelen írta...

Kegyetlenül tudják az igazságot az ember képébe vágni az ilyen cuccok... XD
Vagy 6 éve ismerkedtem meg egy lánnyal, aztán leveleztünk 1 évig (akkor még nem volt éjjel-nappal email :)) Találtam én is egy hasonló kérdéssort, kb 25-30 szemponttal. Elküldtem neki.:P
Na, mi volt a válaszban?
Egy kérdés: "Mondd már meg, Vivi, miről leveleztünk mi ennyi ideig?!" - merthogy alig tudott valamire válaszolni szegénykém.
(Azóta ő is Szegeden húzza az igát az egyetemen, nemrég tudtam meg... :))

Erről ennyit... :P :)
Üdv: Kicsi